2010. december 10., péntek

Mensmentis - Dr. Major Judit – kontroll


A menetrend a már korábban elmített profi színvonalú. Drnő átnézte a leleteket, átbeszéltük a tapasztalatokat. Ajánlotta, hogy az epehólyag megtalálása érdekében menjek el egy általános 4d UH-ra. Majd az alábbi gyógyszerezésre  és „kezelésre” jutottunk:




- 1x1 Jodid 200ugr – A szerinte lusta pajzsmirigy miatt.
- este ½ Bromocriptin 2,5 mg – A prolaktin szint további lenttartás okán.
- este 1x1 Fluvastatin-Sandoz – A máj zsírosodásának feloldására.
- 2x1 Merckformn XR 750 mg – Az inzulinrezisztenciára.
- A beállított étrend tartása napi 6x étkezés és testmozgás mellett.

Aztán – valamifajta égi bizonyosság tudatában – feltételesen rákérdeztünk (KáeMmel szinte egyszerre), hogy mi változik a fentiekben, ha esetleg a másnapra nem vár menzesz tényleg nem is jön meg. Drnő hangján érezhető volt, hogy ehhez nem fűz túlzott reményeket, de mondta, hogy akkor négy feladat van:
 - örülni
 - nagy erőkkel nekiállni utrogestant szedni
 - neki azonnal e-mailt írni
 - és rögtön otthon maradni
(- és a Fluvastatint nem elkezdeni szedni)

Az egyebekkel kapcsolatosan abban maradtunk, hogy elrendelte a gyógyszerezés fényében a kontrollvizsgálatot és február közepére egy következő találkozást.

Innen majdnem a szokásos kör: kikísért, fizettem (9000 pénzt), kaptam számlát, foglaltam februárra időpontot, s amíg én ezzel foglalatoskodtam, a Doktornő saját kezűleg fénymásolta le nekem a citológiai eredményemet:)