2009. október 6., kedd

Bromocriptin – tapasztalatok

Azt már az második fél tabletta beszedése után említettem, hogy álmos voltam és fájt a fejem. Nos utóbbi néhány falat evésnek köszönhetően elmúlt, így tényleg az időjárásnak – s ezek szerint – az éhségnek tudható be. Azóta viszont már kicsit hosszabb ideje szedem a bogyót:







Végülis a nagyon hosszú mellékhatás listából szerencsére csak pár dolog jött ki rajtam.





  - Állandósult az álmosság…reggel és este szedem a bogyót, nos a reggeli beszedése után kb. 1,5 órával már simán el tudtam volna aludni. Nem kávézom, így hát ez most sem jöhetett szóba, de némi fekete teával (időnként kólával) sikerült túllendülni a nehézségeken. Nyílván az esti nem volt ilyen gáz, mert hát azt ugye átaludtam.

 - Az első időszakban teljességgel étvágytalan voltam, szinte semmilyen kaját nem kívántam…ez akár még kellemes is lehetett volna, ha elkezdek fogyni, de a fogyás című mellékhatás nem jelentkezett, legalábbis nem látványosan.


 - Befigyelt a szorulás is, de bevallom ezt nem igazán bántam, mert hogy tavasz óta küzdöttem a hasmenéssel, így most kifejezetten örültem, hogy beállt a dolog:)
Hát ezek jelentkeztek nálam. Amennyire előzetesen utánanéztem, volt olyan, akinél semmi, és olyan is akinél szinte minden. Én szerintem viszonylag szerencsés vagyok, mert még egész jól viselhetőek voltak a tünetek.