2013. április 27., szombat

Mese, máse, meskete

Zsebi egyre többet beszél, minden nap előad valami új szót, nem mindig sikerül értelmezni, mert hát még mindig nem tudom, hogy mikor mondja angolul, s mikor édes anyanyelvén, de azért többnyire megértjük mit is takar az adott szó (még mindig jó cucc a jelbeszéd:P). De most nem erről akartam írni. 


Délelőtt pörög ezerrel, de már látom rajta, hogy fárad. Egyszer csak rázendít, hogy Mese, máse, mese, máse (nem értem, hogy néha miért pontosan, néha miért nem, de mindegy is, értettem mit akar.) Mondom neki, hogy válasszon mesekönyvet és mesélek neki….s mit tesz erre a 21. század gyermeke - nem, nem az iPadot hozza, bár az nem lett volna ennyire meglepő, abból valóban szoktunk neki mesét olvasni - fog egy cd-t és söpör vele a laptophoz, s megpróbálja belehelyezni. Jó lyukba, csak nem pontos technikával. Bevallom halvány lila sejtelmem sincs róla, hogy honnan szedte, hogy ilyenről is lehet mesét nézni/hallgatni, mert soha nem látott ilyesmivel a kezemben, mesélős összefüggésben meg tuti. De mindenképpen jót mosolyogtam rajta, majd persze - szaranyaként, ugye nem a mesekönyvet kaptam elő, hanem - elindítottam neki Bogyó és Babócát :) (Hozzávetőlegesen 30 másodpercre le is kötötte, de van amikor lelkesebben nézi, csak most talált izgalmasabb elfoglaltságot.:))