2014. október 26., vasárnap

Pillangós pelenkatorta



A világ legtündéribb keresztlánya és a takaró...szétbontás után;)
Szeptember 27-én megérkezett kicsi keresztlányunk Lili<3. Ma estére sikerült összehozni a babalátogatós találkozót :) Készültem…nem lehetett simán torta, mint a tesójának, elvégre egy hölgynek valami igazán csajos téma jár (A fenti linken még az első Reginának - aki nyilván szintén csaj, csak akkor még nem is gondoltam bele, hogy milyen csuda formákat lehet pelenkából alkotni:P-  készült pelenka-torta látható leírással! ;). Első körben alkottam egy baba ruhácskát, vállfával (ha megtalálom a képet, majd felteszem), de néhány nap nézegetés után már nem tetszett annyira, így mégis inkább az alábbi videóban alapján egy pillangót alkottam. Belekerült egy jó adag pelenka (annyi, amennyit a videóban mondanak), az alsó szárny-rész borításához egy bambusz-pelenka, a felsőhöz felhasználtam a hímzett kis takaróját, illetve az egészhez még egy jó adag szalagot, a testét és a fejét egy macis szundi-kendő adta, a csápjai sima zsenília drótok. S persze névre szóló lett ez is, mint annak idején a bátyja tortája és persze takarója :)