2015. szeptember 25., péntek

Őszi kreatív sikertelenség

Az oviban tartandó Mihály-napi vásárra vártak a szülőktől sütit, ami nem is volt kérdés részemről, meg némi vásári portékát is. Láttam ezt a jó kis ötletet.

Mindenki dolgozik

Zsebi kisodorja....

Bogyka kisodorja...

A gondok ott kezdődtek, hogy a választott levelünk orbitálisan nagy volt, én meg több kisebb tálkát szerettem volna. Aztán úgy gondoltam playdohval is működni fog, elvégre ha néha elöl marad kőkeményre szárad…miért lenne ez tálkaként másként.

...Anya kivágja...

...tálra tesszük...

Hát másként lett. Arra meg már nem volt idő, hogy beszerezzek normális gyurmát, ezért mást találtam ki a vásárra, de azért majd megcsináljuk úgy is, hogy használható legyen, mert a fiúk nagyon lelkesek voltak. (Aztán meg nagyon csalódottak, hogy nem lett sikeres az akció).


....csalódottan tapasztaljuk, hogy nem jártunk sikerrel :(

Szóval az ötlet jó, majd írok róla, ha sikerrel is megalkottuk a tálkákat. :)