2013. február 22., péntek

Ranschburg Jenő: Szülők könyve

Már nem is tudom hol, de valahol olvastam egy összefogalót a gyerekneveléssel kapcsolatos könyvekről, hogy melyik milyen, melyiket miért ajánják elolvasára, vagy miért nem. 


Azt hiszem már említettem, hogy eszemben sincs könyvből gyereket nevelni, de olvasni szeretek. A Suttogót is elolvastam (nagyjából:P), találtam is benne érdekes részeket. Ranschburg professzortól eddig viszont csak idézeteket olvastam, amik tetszettek. Most megszereztem a könyvet hangoskönyvként, s a szoptatások alatt meghallgattam. Nagyon jó könyv. Még szívesen hallgattam volna tovább is, kicsit összecsapottnak is éreztem a végét, de utánanéztem, nem a hangoskönyvem volt hibás, valóban csak ennyi a könyv. 



Az nagyon tetszett benne - ahogy azt már máshol is olvastam - hogy nem akarja megmondani a tutit. Voltak persze részek, amiknél csóváltam a fejem és nagyon nem értettem egyet, olyanok, amiket megkönnyeztem, no és persze olyanok is, amiken hangosan kacagtam :) Nem emelnék ki egyetlen idézetet sem, de mindenképpen ajánlom elolvasásra, meghallgatásra a gyermeket váró, nevelő szülőknek.