2013. november 20., szerda

Adventi naptár 2013

Bevallom ilyen szempontból alig vártam, hogy olyan korú legyen a gyerekem, hogy már élvezze. Magunknak is szoktam készíteni felnőtt verzióban, bár idén ez elmaradt. Most Zsebinek készült. Sokat agyaltam rajta, hogy milyen legyen, többször majdnem elcsábultam a kész verzióra (már töltetlen kész verzióra), de aztán rájöttem, hogy tavaly már elkezdtem ehhez az anyagbeszerzést a karácsony utáni akcióban vételeztem egy mini muffinformát (mert valahol a neten belefutottam egy ilyen ötletbe korábban:P).


Adventi naptár - Mini muffin formában 
Hozzávalók: 
24 db-os mini muffin tepsi 
24 db apró ajándék/csoki 
24 db matrica (lehetőleg az ünnepkörhöz kapcsolodó) 
24 db borító kártya 
hűtőmágnes a kártyákhoz 
ragasztó, olló 
Nos a tepsit a tavalyi leárazásban vettem ugye. Nem túl nagyok a férőhelyei, így hát eleve olyanban gondolkodtam, hogy mondjuk matrica és csoki, úgy. hogy előbbihez tartozik mondjuk egy mesekönyv, ahová be lehet ragasztani és olvasni neki valami történetet adott napra. Mivel ilyen könyvet nagy sokáig nem találtam elkezdtem apró ajándékokat gyűjteni (kindertojásból/vagy ennek tematikus klónjaiból - amit nem ő bontott fel, ilyen-olyan chipszes zacskókból…meg ahol találtam). Aztán véletlenül ráakadtam két tematikus matricás színezőre, így azokat megvettem…a kettőben összesen 20 kép+matrica található, így kiegészítettem 4 állatossal még a készletet. A borítóhoz nem magam kreatívkodtam, egyszerűen rákutattam a neten. Találtam is több helyen ingyenes verziót (nálam ez lett a befutó, némi számozással kiegészítve), még többnél fizetőset:P Nyomtatás után régi hűtőmágneseket daraboltam fel és ragasztottam rá a hátuljára pici csíkban. Persze profibb megoldás lett volna, ha mindjárt hűtőmégnesnek nyomtatom ki, de ehhez itthon nem áll rendelkezésre tintasugaras nyomtató (és a beszerezhető nyomtatható mágnesek mind ehhez valók), a Fotomarket verzióját meg egy cseppet drágának éreztem.Így mondjuk nem lett tökéletes, mert nem mindenhol sikerült kellően passzentosan ragasztani a mágnest, meg lehettek volna nagyobbak is a csíkok, de szerintem kitart ameddig kell. A töltet így végül a matricákból és az összevadászott apróbb játékokból áll, bár volt pillanat, amikor hajlottam rá, hogy mégis a matrica+csoki kombináció legyen a nyerő….hátha az jobban belefér az apró lyukakba:P A két színezős matricázós könyvet persze külön kapja meg az első napon :) 

Alapvetően nem lett rossz, de meglehetősen korlátozott a megtölthetőség, kapásból az apró ajándék, matrica, plusz a csoki ugye nem fért bele, így csokiellenes ősanyának is tűnhetnék - ha nem lenne a hozzávalók listájában - de nem vagyok az. Az apró ajándékok is korlátozottak, főleg fiúnál (lánynál azt kis hajcsat, meg hajgumi, meg ilyen-olyan szépítkezési móka már játszat ennyi idősen szerintem). Jövőre azért ennél komolyabb tölthetőségű piros zsákocskákat gondoltam ki…elvégre akkor már kettőnek lesz benne ajándék (Mazsi szerintem még ugyanúgy pici lesz hozzá, mint most Bogyka), mert nem tervezek külön csinálni…ahhoz eleve nagyobb lakás kellene, hogy mutatósan el is férjen. Na mindegy is, majd erről jövőre, most marad ez, még az ismert hibák ellenére is. Remélem azért Zsebi értékelni fogja az igyekezetet:D