2015. augusztus 5., szerda

Sk dinó park...

avagy a Dinós dioráma. Most hogy lement a lego szülinap, jöhet az új mánia (nem mintha a lego lecsengett volna, sokat játszik az ajándékokkal…amik között dinós is van, s nem mintha ez tényleg annyira új lenne:P). Már egy ideje pörög a nagyfiú a dinó témán, most hogy betegen itthon vagyunk, hát szórakoztatni kell őket, meg lekötni, mert persze az időnként felhangzó köhögés szerű hangokon és az orrfolyáson kívűl nincs egyéb tünet…sőt, lényegében a csillárról kell őket leszedegetni :P 


Keresgéltem dinó témában mesék után (Jégkorszak vonatkozó része és a Dinó expressz mellé), elvégre a Jurassic park kissé még erősnek tűnt :P Rá is akadtam Disney Dinójára. Lelkesen nézik azóta is…még én sem láttam sosem, s egybefüggően azóta sem, pedig volt, hogy gyors egymásutánban kétszer is kérték… csakúgy háttérzajnak a játék mellé :P Aztán érkezett a kérés, hogy építsünk a dinóknak parkot. Ám legyen, de gondoltam ezúttal elhagyom a járt utat és nem duploból dolgozom. Kutakodtam kicsit a neten, aztán kiviteleztem..az itthon talált alapanyagokból. Siker, mert gyakorlatilag azóta folyamatosan ezzel játszanak. :)

A háttérhez a csodaszép képet itt találtam. A többi saját munka….és nem erőltettem túl magam, de már így is ezerrel rágták a vádlimat, hogy mikor lesz már készen :P



Felhasználtam hozzá, a már említett háttérképet, egy cipősdoboz tetejét, némi krepp papírt, ilyen-olyan műanyag fát, ragasztót, ollót persze, aztán meg millió kicsi dinót. (A többség a megboldogult dinós joghurtos tojásból származik).