2012. szeptember 28., péntek

Majdnem kreatív

Anyuka alias én előkapta kreatív énjét és eltépett a hobby boltba mágnesért, hogy tudjon pakolgatható hűtőmágneseket kreálni a gyermekembernek. Szóval volt terv, kaptam is mágnest, többfélét is. (Meg még némi alapanyagot a karácsonyi ajándékokhoz/dekorációhoz…na ott tényleg kreatív leszek) 


Aztán megláttam ezeket a nagyon helyes kis fa figurákat…hát el is vetettem a másik ötletemet (egyenlőre legalábbis). Hazaérve gyorsan ráragasztottam a formák hátuljára a mágnes és már mentek is a hűtőre. Sajna még dolgoztam a mágnesezésen, amikor az első párat észrevette, pedig igazán érdemes lett volna azt a mosoly megörökíteni, de erről lemaradtam. 


Viszont még az ágyba is akarta vinni új barátait, és ez azért elég sikerélmény, még ha elsőre nem is voltam annyira igazán nagyon kreatív. Kezdetnek semmiképpen nem rossz:) Folytatás következik:D