2009. december 21., hétfő

Költözés

Jól lemaradtam ezzel a bejegyzéssel. De most itt van:) Azért az előzetes várakozásokkal ellentétben nem lett készen november végére a lakás (sőt ahogy a fenti képen látható az épületnek bizonyos részei, egyáltalán nem készültek el). De Luca napjára be tudtunk költözni. Konkrétan már előtte csütörtökön délutánról pakolásztunk, s szombaton este aludtunk kint először. Előtte hétvégén pedig kitakarítottunk, olyan üres, mint akkor volt, úgysem lesz soha többet, tehát ilyen alapos takarításra sem lesz lehetőség soha többet. Akartam fotózni még üresen a takarítás után, de annyira későn lettünk készen, hogy ezek a képek elmaradtak. Így most azok jönnek, ahogyan eddig belaktuk. A berendezésnek bizonyos részei még nem a véglegesek, de hát szépen lassan alakulunk majd.

Az ajtóból jobbra lenne a nappali bejárata, de az nem látszik a képen:


A fürdőszoba, aminek a fala és padlója tényleg kék, a kád meg hatalmas…mivel a korábbi lakásunkban csak zuhanyzó volt, így most igyekszünk kiélvezni, hogy ekkora kádunk van:P



A konyha, amit én terveztem (IKEA tervező), KáeM legózott össze és együtt raktuk fel:



A nappaliról nem találtam képet, de egyenlőre nincs is komolyabban berendezve. Van egy kanapé, még a régi lakásból, étkező asztal szintén onnan, ezek közül egyik sem a későbbi végleges berendezés része, de kell idő, amíg kialakulnak a dolgok. A szoba másik oldalán a konyha folytatásaként van a technikai rész, erről nem láttam értelmét fotót készíteni, de megnyugtatnék mindenkit, megfelelően el vagyunk látva technikával és kábelekkel;):
Az erkély, ezt a képet az értékbecslőtől kölcsönöztem:



A hálószobánk, a régi nagy kanapét osztottuk szét a két szobába, később ide egy szép méretes franciaágyat szeretnénk. A nagy tükörös ajtók a gardrób szekrényt rejtik:


A leendő gyerekszoba:


A függönyöket én varrtam (a képek készítése óta már a sötétítők is felkerültek, azok is az én műveim). Persze még van aminek nincs meg a helye, ezért akad még pár doboz is „eldugva” a képeken:) Ha jól saccolom, az eddigi tapasztalatok alapján, úgy kb. egy év lesz, mire belakjuk a lakást, mire mindennek megtaláljuk a helyét, de persze ezt egyáltalán nem bánjuk. Bár lehet, hogy ez az idő négyzetméter arányosan változik, azt sem bánjuk.