2010. november 16., kedd

Mensmentis – Dr. Major Judit

Nos akkor a várva várt időpontról. Kezdetnek az intézményről: A mensmentis lényegében egy PCOS központ, tudomásom szerint ilyen komplex szolgáltatást nyújtva az egyetlen. Az időpont foglalás a honlapon megadott mobilszámom nekem nem sikerült, de a vezetékes számot azonnal felvették és kaptam is időpontot – igaz, ahogy említettem 6 héttel későbbre. Az időpont előtt egy nappal kaptam sms emlékeztetőt az idpontomról. Maga a rendelő autós közelekedési – s főként parkolási – szempontból nem volt éppen jó helyen (most költöznek). Maga a rendelő és váróterem igényesen volt berendezve, bár érezhető volt, hogy már szűkösen vannak, s nagyon várják a költözést.

Korábban érkeztünk, ami bizonyos szempontból nem is volt hátrány, mert ki kellett tölteni az alapadataimmal a betegkartonomat. A doktornő pici késésben volt, így egy 10 perccel később jutottunk csak be.


Kedvesen, mosolyogva fogadott. Magától érhetődő volt, hogy a párom is részt vesz velem a konzultáción. Átbeszéltük a múltat, az aktuális jelent. Megnézett bizonyos helyeken...hogy mennyire komoly is a PCOS gyanú. Kicsit átrendezte a gyógyszer adagomat, elrendelt egy csomó vizsgálatot, kérve, hogy ha megvannak az eredmények találkozzunk ismét. Kikísért, odakint a recepciós hölgyeknél fizettem, magától érhetődően kaptam EP számlát (el is mentette az adataimat a gép, nem kell minden alkalommal bediktálni). Egyeztettünk két héttel későbbre időpontot és abban maradtunk, hogy megpróbálom elintézni az elrendelt vizsgálatokat TB-re, amit nem sikerül azzal kapcsolatosan telefonálok velük. Illetve az elrendelt diétás oktatással kapcsolatosan is kaptam időpontot a csoportos verzióra. /Az első konzultáció egyébként 12 ezer magyar forintba került és csak kézpénzzel lehet fizetni!/

Alapvetően így az első alkalommal a korábbi leletek alapján első körben „csak” az inzulinrezisztencia (IR) került diagnosztizálásra. Erről tettem egy összefoglalót a gumimacikra. http://gumimacik.blogspot.com/2010/11/inzulinrezisztencia-altalanossagok.html
A továbbiakhoz az alábbi vizsgálatokat rendelte el: TSH, FT4, aTPO, Fe, prolaktin, cholesterin, triglicerid, húgysav, nyaki+hasi UH, TV nőgyógyászati UH. Testsúlycsökkentő diétás oktatás.