2010. november 19., péntek

Mensmentis – Zentai Andrea

A honlapot átböngészve észrevettem, hogy kicsit drágábban van lehetőség egyéni diétás oktatásra is....nosza meg is próbáltam, hátha kapok hamarabb időpontot, mint a csoportosra és lőn.

A diétás oktatásban kicsit csalódtam, de nyilván ennek oka volt saját tájékozottságom is. Nem sok újat tudott mondani Andi, hiszen addigra már majdnem egy hónapja tartottam a diétát, aminek a leírását tőle is megkaptam.

Alapvetően egy órás lett volna az első alkalom, velem bő fél órát foglalkozott. Andi jelezte, hogy bármikor kereshetem nyugodtan e-mailben kérdés esetén. Ezután megbeszéltük a második időpontot (két héttel későbbre), fizettem: 14.000 forintot a két időpontért összesen, megkaptam az EP számlámat és távoztam.

Másnapra megkaptam Anditól minden fontos anyagot e-mailben (Mintaétrend, Szénhidráttáblázat, Táplálkozási napló).
A diéta pontosabb részleteiről írtam egy bővebb összefoglalót a gumimacikon.