2012. december 2., vasárnap

26.- 30. hét

Hát igen rohannak a hetek. Sokkal kevésbé veszem észre, mint Zsebinél. Bár az is tény, hogy ha a testem (na jó Bogyó bennem lévő teste:P) nem emlékeztetne rá időről-időre, hogy lakik odabent valaki, bizony képes lennék megfeleledkezni róla. Ez nagyon fura érzés és már az eleje óta jelen van és nem igazán tudok mit kezdeni vele, mert Zsebivel az egész annyira tudatos volt, annyira minden pillanatában megélt várandósság. Ez sem terhesség, mert még mindig nem igazán teher, csak nagyon más. Rendszeresen elfeledkezem a pocakfotózásról is például.

  • Azért vannak kemény napok, amik nem azért kemények, mert Zsebi azzá teszi, hanem mert én valahogy rosszul bírom. Sokszor érzek ilyen-olyan jellegű fájdalmat. Hiába no a másik várandósság nem olyan, mint az első…semmilyen szempontból;)
  • Végre kétgyerekessé tettem a szekrényt…avagy egyáltalán, mert eddig inkább raktározásra használtam, Zsebi aktuális ruhái nem ott voltak. Most már ott vannak. Egyik oldal a picié, a másik a kicsié:) Próbáltam a saját szekrényünkben alkalmazott praktikusságokat itt is felhasználni…de erről azt hiszem írok majd egyet részletesen. Mindenesetre kell néhány ruhát venni Bogyónak. A rendezéssel egyébként visszakerült az utolsó kölcsönzsák is - amit itt is köszönünk szépen.
  • Volt 4D UH:D
  • Aztán egy héttel később kukkolda Herczegh dokinál is. Ahol teljes bizonyosságot nyert, amit eddig is tudtunk: 1) a gyerek nem kicsi, sőt:P 2) Kizárt dolog, hogy bent maradjon februárig, a legjobb eset a január közepe a doki szerint és akkorra saccolt 3700 grammot 3) Tényleg a nyakán van a köldökzsinór, ami mondjuk odabent nem okoz problémát, és amiből még kitekeredhet, mert csak egyszer van a nyakán. 4 hét múlva találkozunk újra, ha nem érzek semmi furcsát.
  • A gyerekszoba teljes átrendezése valószínűleg a két ünnep közötti időszak projektje lesz….messze nem annyira előre dolgozva, mint Zsebinél;) De a tervek fejben készen vannak:) Lista nagyjából végleges.
  • Fura, hogy mennyire más…de például ilyen "apróságokban" is, mint hogy Zsebi nem rúgta ki az álmot a szememből, Bogyóval most már többször előfordult, hogy nem tudtam el(vissza)aludni miatta. Az állandó pisilési kényszert sem értettem a Zsebis várandósság alatt, most már értem:P
  • Alakul a kelengye, bár nem annyira logikus a sorrend. Kapott pl Fabler etetőkészletet, ami nyilván még baromi sokára lesz szükséges, viszont Zsebinek is ez a kedvence és elég ritkán lehet kapni az IKEA-ban, hát gondoltuk beszerezzük, amikor éppen van. (Kanál most sincs:()
  • Elkészültek az autókba a táblái is…ez is nyilván maradhatott volna későbbre. Kicsit mondjuk félreértett a bácsika, mert egy sárgát és egy kéket kértem, ahogy Zsebinek is van, helyette két kéket kaptam, de sebaj, még mindig jobb, mintha egy rózsaszín lett volna:P
Jade cica vigyáz rá, hogy megfelelő pihenésben legyen részem:P
  • Már nem nevezhetem problémamentesnek a második várandósságot:( Azért ezt a kört és egyáltalán magát az érzést is szívesen kihagytam volna. Most kímélőbb üzemmódban vagyok, reméljük ez elég lesz. (Meg persze az anitbiotikum-kúra, meg a másik oldalon fekvés, meg az extra meleg a veséknek-nem egyszerű ez utóbbi, mert állandóan melegem van, tehát most izzadok, mint valami paci:P)
  • Pihenésképpen összevásároltam a hiányzó ruhákat is, s indult az első két méret mosása-vasalása is. 
  • A vese cucc érdekes dolgot alkotott az alvási szokásaimmal: én, aki nem igen tudok és szeretek hason aludni, most Phil hathatós segítségével mégis valamiféle "hason" pózban tudok a legjobban pihenni.