2012. december 13., csütörtök

Rácsvédő

Egyik éjszaka nem tudtam aludni, ami azt jelentette, hogy hallgattam, hogy első szülőttem milyen gyakran is koppan neki a kiságynak, amiből már kiszereltük a babás szupervastag rácsvédőt. Ez és az, hogy mennyire imád takarókban bújkálni megadta a löketet, hogy - miközben Bogyóéra varrom a huzatot - csináljak neki is egy újabb rácsvédőt…kevésbé vastag, viszont magas, de nem ér teljesen körbe, hogy azért kilásson. (Bogyóénak az alapja bolti, az teljesen körbeér…mondjuk Zsebié is körbe tudna, ha úgy tettem volna fel.)


Kellett hozzá:
1 régi nyári paplan (normál egy személyes méret)
némi polár anyag (az egyik felére pont elegendő maradt Bogyóéból, a másik feléhez pedig IKEA takarót használtam fel…ezek a takarók régen nagyon kellemes áron voltak, nekünk meg elég sok van belőle)

A nyári paplant félbe vágtam, majd még azt is félbehajtva megfelelő helyeken szalagokkal megtűzdelve körbevarrtam. Aztán a huzathoz a polár anyagot is összevarrtam, majd beleügyeskedtem (a polár ilyen szempontból nem annyira barátságos, mert inkább tapad, mint csúszik, viszont megfelelően puhának és melegnek találtam, s azért annyira gyakran nem kell mosni), majd a kihúztam a szalagokat, végül a két végére patentokat varrtam. 

Lesifotó: igen, ott a paplanrengetegben valahol van egy Zsebi is;)
A ma délutáni szundikálás már az új rácsvédők között zajlik….nem tudom lesz- olyan hosszú, mint a tegnapi, amikor is majdnem 3 órát aludt (bevallom, hogy már rá kellett nézzek, mert nem tudtam elképzelni, hogy ennyire alszik), de mindenesetre úgy tűnt tetszik neki a puha anyag:)

A rácsvédők egyébként nem jöhettek volna létre, Anyukám, Zsebi és persze Jade cica hathatós segítsége nélkül;):P