2012. december 14., péntek

Gyerekszoba szekrények

Nos, ha már a sajátunkról írtam, hát gondoltam erről is megemlékezek részletesebben, hátha másnak is hasznos lehet. 

Káosz 1.0
Káosz 2.0 - mert a helyzetet lehetett fokozni:P
Szóval itt alapból nem fiókosak a szekrények, és mivel nem IKEA, kicsit kellett ügyeskedni, hogy valamiféle fiókos verzió összeálljon. De megoldottam, persze IKEA segédlettel. :)

Rend a Zsebi oldalon:)
A hajtogatás azért nem tökéletesen úgy működik, mint a felnőtteknél, de szerintem sikerült egy elég praktikus és használható rendszert létrehozni. Bogyónak elöl maradt pár méret, de most csak az első kettőt mosom, vasalom ki előre. Zsebinél aktualitások vannak elöl. Alul a szezonális és még nem aktuális méret, no meg némi raktározás is:)

Bogyó oldal rendezve;)

Mind a két gyerek esetében külön "fiókot" kaptak a nadrágok (rugik), illetve a bodyk. Így tűnt a legpraktikusabbnak. És Zsebivel teljesen használhatónak is tűnik a rendszer. Akasztón a pár tényleg kötelezően akasztós cucc. Reméljük hosszabb távon is beválik. A kis fiókokat is elosztottam testvériesen. Mindenki kapott egy zokni és egy sapkás/sálas fiókot. 


A pelenkázó szekrény fiókját is újrarendszereztem, itt is kell a kétgyerekes verzió:) Egyenlőre Bogyó cuccai (mondjuk méretes pelenkája lényegében) még nem költözött be, de ilyen szempontból látszik a későbbi rendszer, a mostanin is. Mivel az oldalsó polcok eltűnnek, elvégre másként nem férne be a másik kiságy, így belül kapnak ezután helyet a pelenkázás egyéb kellékei is. Dobozban, mert így könnyű egyben kikapni, ha esetleg máshol akarnám tisztába tenni valamelyik legényt.
A kis méretű ruháknál a
darabszám is fontos infó;)
 

Az ágyneműtartók is végre érdemi funkciót kaptak…minden alvással kapcsolatos ide került, tehát a hálózsákok, a kis takarók. 


A rend(szer) most tényleg jó és működik, meg látjuk január után miként vizsgázik. 


A pakoláshoz egyébként rengetek ötletet merítettem a pinterestről;)