2014. június 9., hétfő

Vasúttörténeti park




Miután tegnap egyik ismerősnél megláttam a facebookon, hogy micsoda mókák is vannak a parkban, meg végülis úgy döntöttünk, hogy a pünkösd hétfőt már itthon töltjük, kitaláltuk, hogy elvisszük a vonatmániás csemetéket ide.



Nos nem lőttünk mellé és akkor finoman fogalmaztam. Ez az a hely, ahová a fiú szülőknek simán érdemes bérletet váltani. Délelőtt voltunk ott, és leszámítva a felújított gőzmozdony dudálását nagyon élveztük a programot. Ezen hangtól a fiúk sírásra gerjedten, én szívem szerint ugrottam volna el szaltót…durva hangja volt. De minden mást nagyon tetszett nekik. 


Nyilván a legnagyobb szám a kisvonat volt, Bogyka mondjuk a második -búcsú- kör végére már erősen elfáradt, de Zsebi még szívesen maradt volna. Hiába ő már simán bírná alvás nélkül. Igaz, hogy a kocsiban mind a ketten pillanatok alatt bealudtak. (S a 15 perces hazaúttal le is tudták a délutáni alvást:S) 


Mindenesetre legközelebb szerintem délután megyünk, akkor kicsit több idő jut a mókázásra. S jövőre nem hagyjuk ki a gőzős fesztivált;) Mivel nem tudtunk mindent végignézni, és nekünk is nagyon tetszett a hely, meg nincs is messze, egészen biztosan nem kell sokat várni a következő látogatásra, annál is inkább, mert a pénztárcámban van még pár jegy a kisvonatra;)