2010. december 11., szombat

Hajnali teszt

Újabban hajnali 3 fél 4 magasságában felébredek és nem a macska miatt. Így ha már felébredtem kimentem mosdóba és ha már kimentem, hát csináltam egy tesztet.


Egy perces teszt, ez állt a dobozon. Én a szokásos módszerrel mártogattam, nem sugárba tartottam. Utána, amíg vártam az eredményt olvastam el, hogy ez bizony sugaras teszt. S azt is megtudtam félig begyógyult szemekkel olvasva, hogy 1 perc után már látszik a pozitív eredmény, 5 perc után a tuti negatív és 10 perc után nem szabad leolvasni. Nos én negatívnak láttam, így visszafeküdtem az ágyba és közöltem KáeMmel, hogy egyenlőre negatív...valamiért ennek ellenére tudtam, hogy várandós vagyok, ekkora már megrendíthetetlen biztos tudattal. Három perccel később KáeM is kiment a mosdóba, majd rögtön jött is vissza, felkapcsolta a lámpát, az orrom alá dugta a tesztet és közölte, hogy „Talán mégis pozitív”. És valóban ekkorra már ott volt a szép erős második csík is.

Vigyorogva feküdtünk egymás mellett és csak jó sokára tudtunk visszaaludni.:)