2010. december 14., kedd

Vérvétel és nőgyógyász vadászat



Reggel koránra kértem időpontot. A dugó miatt viszont kicsit elkéstünk, de ebből nem csináltak gondot. Így is végeztünk 10 perc alatt, s még dél előtt megérkezett a lelet is.



Továbbítottam Major doktornőnek és várom a reakcióját, egyenlőre még semmi. Jövő hétfőre pedig foglaltam egy újabb időpontot.


Napközben pedig – munkahelyen többszöri látogatása mellett....hiába nem tudok simán elszakadni – nőgyógyászt vadásztam a két ünnep közöttre. Bánhidy is talonban maradt, de már nem ő az egyes számú jelölt. Csalódtam, s legutolsó húzásával leverte a már többször rezgő lécet. Az időközben meglátogatott Kósa doktornő bűbájos és kedves, de nincs UH-ja a magánrendelésen, így sajnos kiesett a lehetőségek közül. Közben viszont megkaptam egy volt kolleganőmtől a saját dokija elérhetőségét, akinél lehetőség van magánkórházas szülésre is, (szerintünk) még megfizethető áron. Ő dr. Mészáros Márta, őt kerestem első körben, de sajnos nem rendel a két ünnep között. :( Előkaptam az első pesti nődokim dr. Szarka Gábor (Medconnexus) elérhetőségét....ő sem rendel a két ünnep között. Aztán kerítettem kisvárosunkban egy magándokit...hát ő sem rendel a két ünnep között. Jött a végső elkeseredés Bánhidy személyében...nos az ő rendelőjében már most sincs élet, mert hogy egyszer sem vették fel a telefont.

Ismét meg kellett állapítsam, amit már eddig is tudtam, hogy a nagy faluban a két ünnep között szinte megáll az élet.