2011. január 24., hétfő

Vérvétel Róbert Károly Magánklinika 2.0




Múlt pénteken hívtak telefonon, hogy ellenanyagot találtak a véremben, ezt pedig alaposabban szeretnék kivizsgálni. Kicsit morcos voltam, mert előre szólunk, hogy ellenanyag pozitív vagyok, szóval a második szúrást megúszhattam volna. Sebaj...mit nekem még egy lyuk:P

A menetrend ugyanaz volt: recepció-védőlány-vérvétel. Csak most gyorsabban végeztünk, mert már elő volt készítve a beutalóm. 5 ampulla véremet vették és fél 8kor már útban voltunk hazafelé.

A pénteki telefon után felhívtam Herczegh dokit, hogy meg kell-e ijednem, vagy ez az, amikről eddig is tudtunk. Megnyugtatott, hogy ez ugyanaz, csak a baba miatt pontosabb kivizsgálás szükséges. Illetve tájékoztatott, hogy a májfunkciós értékeim nem a legjobbak és ezt is érdemes lenne a várandósság alatt megnézetni. Javasolta, hogy keressek egy hepatológust. Mondtam neki, hogy tudok a rossz értékekről, és igyekszem dokit keresni. Azt mondta, hogy ha nem találok majd ajánl ő.