2011. január 14., péntek

Vérvétel Róbert Károly Magánklinika




A doktorúr hétfői kérésének megfelelőn bejelentkeztem az első vérvételemre a klinikára. Reggel 8-ra kaptam időpontot és a dugó miatt kicsit elkéstünk, de ez nem okozott problémát.

Első körben a recepción kell bejelentkezni, onnan elirányítanak a megfelelő emeletre. Nekem most a Védőlányhoz kellett mennem, aki felvett a rendszerbe, kiállította a zöld könyvecskét, megmérte a vérnyomásomat és elkészítette a vérvételi beutalómat (esetelmben kettőt is, mert a Major dokrotnőnek szükséges vérvételt is elintéztem egy füst alatt). Ezután mentünk fel a vérvételhez. Ott tudtam fizetni…természetesen csak a pluszban kért vizsgálatokért kellett fizetnem. A doki által elrendelt és ilyenkor szokásosakért nem.

A vérvétel nagyon gyorsan és professzionálisan megvolt. Közben bejött hozzám Herczegh doki is, ami nagyon jól esett:) Ismét megerősítette, hogy nem kell bemennem a leletekért, majd nála megkapom a 12 hetes vizsgálatnál.

Azért annyira nem végeztünk gyorsan, mint a Bálint Analitikán, de itt komolyabb adatfelvétel is volt. 30 perc alatt így is készen lettünk.