2011. december 2., péntek

Dévény torna

Nincs semmi gond Zsebivel, semmiféle ajánlást, javaslatot nem kaptunk, hogy érdemes lenne elvinni ilyesmire, de ahogy a Szomszédasszony is fogalmazott okos a más kárán tanul. Amúgy meg lelkes hívei vagyunk a prevenciónak. Így hát kerítettem kis városunkban egy Dévényest…nem azt, akinél a Szomszédasszonyék voltak, mert azt az Alapítványt felhívva elég kellemetlen módon lettem elutasítva. Mondván nem vállalnak több gyereket, mert nincs idejük rá, majd jóformán köszönés nélkül tették le a telefont…meg sem próbáltak segíteni, hogy kinél, hol tudok másik gyógytornászt találni. 


Sebaj, a Dévény Alapítványnál nagyon segítőkész volt a hölgy, nosza fel is hívtam az ott ajánlott másik hölgyet, s láss csodát, egy óra múlvára tudott volna időpontot adni, de én helyette inkább mára kértem, hogy apukának is legyen esélye csatlakozni. Nagyon megörült, mikor mondtam, hogy csak megelőzés jelleggel szeretnék elmenni a kölökkel. 

Ezután guglival is rákutattam Gógucz Lillára - mert hogy nála jártunk - és rögtön meg is tudhattam, hogy nagyon lelkes rajongó tábora van. Örültem neki, elvégre ez a legjobb ajánlólevél.

A lakásán tartja a tornát és egymásnak adják a kilincset a babás szülők. Nem volt annyira könnyű megtalálni, mert kicsit fura a számozás a társasházban, de azért sikerrel jártunk. 

Első körben felvette az adatainkat: gyerek neve, születési ideje, szülők neve és a kapcsolodó egészségpénztári adatok. Rögtön mondta, hogy ad számlát:)

Ezután leterítettük a törölközőt - ezt vinni kellett - majd bodyra/pelenkára vetkőztettük Zsebit és vártuk, hogy mikor kezd el oroszlánként üvölteni, ahogy tette azt az előtte lévő kislány. Hát sokáig kellett várnunk. Ugyanis a gyakorlatok többségét mosolygással, helyenként kacarászással vette tudomásul. Aztán jött a nagy terpesz történet…hát itt megmutatta magát a kis oroszlán. Majd a szájban turkálásnál ismét. Lilla teljesen elégedett volt vele, mondta, hogy tökéletesen csinált mindent a gyerek, szépen fejlett, mozgásilag kicsit előrébb van, mint az átlag (miután elmeséltük neki, hogy mi gyerekkorunkban mit-mikor csináltunk, mondta, hogy akkor semmi meglepetés nincs benne), de ha egyetértünk vele, akkor ezt a nagyterpesz és száj dolgot még megpiszkálná egyszer (esetleg kétszer), főként a saját lelkének megnyugtatása miatt. Mondtuk, hogy rendben, hozzuk. Fixáltunk időpontot:)


Míg apuka visszaöltöztette, én fizettem. Gugli barátnál nézegettem az árakat, így egy 10est adtam oda, számítva rá, hogy kevesebbet kapok vissza a felénél. De nem….megdöbbenve tapasztaltam, hogy mindössze 1700 forintot kért. Aztán hazafelé a kocsiban megbeszéltük, hogy legközelebb azért rákérdezünk, hogy biztosan ennyit kellett volna-e fizetni. 

Maga a torna-masszázs egyébként 35-40 perc volt, bevallom nem néztem pontosan az órát, korábban érkeztünk és nem tudom mikor kezdtük el pontosan. Mindenesetre Lilla mondta, hogy várhatóan nagyot fog aludni utána...és valóban, közel két órája alszik:P