2013. január 17., csütörtök

Kórházi napok

Elgondolkodott szundikálás:)
Nos kedden reggelig volt ugye a viszonylagos mozdulatlanság állapot elrendelve, utána fel kellett kelni. Részemről mondjuk már hajnalban szívesen megtettem volna, mikor már tényleg minden testrészemet éreztem, de persze rendes beteg módjára megvártam a nővérkét. Szokásosan: felülni-kicsit várni - elcammogni a zuhanyzóba - ott katéter ki - zuhany - vissza az ágyba - kötéscsere - öltözés. Kissé megdöbbentettem mindenkit - talán még magamat is beleértve - hogy cammogás az nem volt, ellenben szívesen futottam volna, s eszemben sem volt visszahanyatlani az ágyra és szenvedni még. Inkább gyorsan megoldottam a tűnjön a branül problémát, s továbbiakban érkező ilyen-olyan személyzetet már ücsörögve vigyorogva fogadtam. Lényegében minden vizitnél a csodámra jártak, hogy húú én vagyok az a császáros, aki haza készül menni másnap, meg hallottak rólam és műtőbeni teljesítményemről (tudom, hogy nevetgéltünk, bár nem tudnám felidézni a konkrét poénokat).

Pancsi kórházi módra
Aztán meg is tárgyaltuk Herczegh-el, hogy akkor mi másnap haza is mennénk, hacsak nincs orvosi ellenjavallat. Mondta, hogy nincs, tőle én, akár aznap is mehetnék…ambuláns császármetszés:P De Bogyó miatt azért még egy éjszakát ő - mint apuka - javasolna bent tölteni. Gál doktornő a gyerekorvos mondjuk elsőre kikattant…najó ez finom megfogalmazás közölte, hogy nem vihetjük haza a gyereket (itt Herczegh diszkréten felnevetett - merthogy jelen volt ő is az ominózus vizitnél). Aztán csak sikerült megállapodásra jutni. 

Hazaindulóban...
Így végülis szerda kora délutánra már itthon is voltunk. Csak azért nem korábban, mert meg kellett várni a vércsoport eredményt, mert ugye előfordulhatott volna, hogy kell anti-d (külön fizetős:S). Nem kellett…jött be a néni, hogy van egy jó híre megvan az eredmény a gyerek vércsoportja…erre mi kórusban közöltük az apjával, hogy nulla negatív. Néni meg csodálkozva, hogy honnan tudjuk…hát fénymásolóval készült:P A távozásunk egyébként részemről minden gond nélkül zajlott (de mi gond is lehetett volna, itthon vacsorára már sütöttem a pizzát:D). Bogyóka zárójelentésén azért ott figyel, hogy saját felelősségre hoztuk el. Pénteken visszük vissza BCG oltásra, meg vérvételre.