2009. április 15., szerda

Élesben

Amikor elkezdtem írni a blogot még úgy gondoltam, hogy iszonyatosan sok idő van áprilisig, főleg azért is, mert időközben felmerült, hogy a gazdasági válságra tekintettel elhalasztjuk a témát, legalábbis pár hónappal. Ennek ellenére a múlt hét elején több oldalon is kiszámolgattam, hogy mikor is van nekem a következő peteérésem.
A kedvencem az alábbi naptáras megoldást lett, ezt a Kismama.hu oldalon „gyártottam”.




Csütörtök, pénteken szabadságot kértünk, no nem a babagyártás miatt, hanem, mert kifestettük a lakást (nem a cliparton látható pink színre:P), s eközben rengeteget beszélgettünk, hogy mikor is legyen, meddig is halasszuk. KáeM szerint az látszott rajtam, hogy én már nagyon akarom, de azért bevallom a frankót: tényleg nagyon akarom, de azért van benne mindenféle bizonytalanság is. Lényeg a lényeg arra jutottunk, hogy itt az ideje, meg amúgy is, úgy terveztük, hogy 2010 januárjában lesz babánk, s amit eddig elterveztünk az úgy is volt, itt is legyen hát úgy. Mi legalábbis igyekeztünk mindent megtenni.



A festés után jött csak az élvezeti rész. Ahogy a nőgyógyász is javasolta: „peteérés előtt 1 nap önmegtartóztatás, majd három napon keresztül napi egy, tényleg egy, nem mint a nyulak”. BetartottukJ De azt azért elárulom, hogy nem olyan vicces dolog ez, mármint nem a gyerekgyártás, semmi gondunk nincs a szex-el/szeretkezéssel, ha magunk döntjük el a mikort és hogyant, na de itt azért keményen tervezett és némileg kényszeres volt a dolog. S az is hozzátartozik, hogy tekintettel a festésre nem voltunk éppen kipihentek, frissek, fittek vagy üdék. Persze nyilván nincs semmi gond, ha nem pont most fogan meg a baba, de az esélyt meg akartuk adni rá, méghozzá a lehető legnagyobb esélyt, amit a természet dolgába nem beleavatkozva meg tudtunk adni. Így hát most várjuk, hogy elmaradjanak a piros betűs napok. Addig nem tesztelünk, csak azután mikor már pár napot késett, s a pozitív teszttel látogatjuk meg a Vigyorit.

Azért nem tesztelünk előbb, mert nagyon sok nőnél előfordul, hogy megtermékenyül, de nem ágyazódik be, viszont a teszt a megtermékenyülést mutatja, így ha nem ágyazódik be és a menzesszel távozik (a nők többsége élete során több ilyen jellegű „vetélést” is átél, anélkül, hogy tudna róla), akkor csak hiú reményeket tápláltunk. Nem állítom, hogy könnyű megállni a dolgot, mert persze nagyon kíváncsi vagyok, hogy sikerrel jártunk-e, de ugyanakkor nem szeretnék csalódni, ha a teszt „hibás” eredményt mutat. A teszteléssel kapcsolatos mikor kérdésről bővebb információk itt és itt.