2009. április 20., hétfő

Művelődünk

A nagy várakozásban úgy döntöttünk, hogy beszerzünk néhány könyvet. Mert ugyan úgy gondolom, hogy amilyen információ nincs fent a neten az nem is létezik, mégis nagyon szeretem a könyveket, mert más érzés kézbe venni, megszagolni és úgy olvasni, mint egy monitor előtt. A netről kinyomtatott anyagok meg valahogy nem olyanok. Két könyvet választottunk pénteken délután a könyvesboltban, ma pedig megrendeltem egyet, amibe ott belelapoztam és tetszett.

Mind a három könyv a kilenc hónapról szól. A gyereknevelésről szóló könyvekkel egyrészt még ráérünk, másrészt úgy gondoljuk, hogy gyereket nem könyvből kell nevelni:)))


1. W. Ungváry Renáta: A Kismama terheskönyve
Eddig ebből olvastam el a legtöbbet, és nagyon tetszik. Jól közelítik meg a témát, laikusoknak szóló információkkal és tippekkel.







2. Solymosi Éva:BABÁT VÁRUNK - MINDEN KÉRDÉSRE ITT A VÁLASZ
Ebbe a könyvesboltba KáeM lapozott bele és az alapján választottuk. Otthon én is belenéztem, de még komolyabban nem álltam neki olvasni.




3. Sharon Mazel - Heidi Murkoff: AZ A 9 HÓNAP – TERHESNAPLÓ
Ebbe a könyvesboltban belelapoztam, ott megtetszett, de aztán akkor nem vettem meg, most végülis megrendeltem. Naptárszerű, amiben vannak infók is, de végülis ha jól láttam maga a kismama tölti ki, így tulajdonképpen egy mindig magánál tartott naplóvá alakul. Ezt hasznosnak tartom:) AZ első gondolatom az volt, hogy átnézem a tartalmát és megcsinálom magamnak, de aztán mégis a megrendelés mellett döntöttem. Az elnevezése: Terhesnapló nagyon nem tetszik, de majd csinálok neki másik borítót:D




4. Lehoczki – Nemeshanyi – Rajnai – Wessely:Hurrá, ikrek!
Ezt a könyvet azért nem említettem fentebb, mert nem most vettük, s nem is babavárás kapcsán, hanem mert az egyik szerzőt ismerem, s kíváncsi voltam, hogy könyvben mit hoztak ki. Végig még nem olvastam, de amennyit olvastam belőle az jónak tűnik. Nem profik írták, csak tapasztalt ikres anyukák. Mivel ez is beletartozik a kismamás irodalmi tárházunkba, hát úgy gondoltam, hogy nem hagyom ki.
Ezeken kívül időnként megveszem még a kismamás, babavárós újságokat, de komoly rendszeres olvasója, eddig egyiknek sem lettem.