2010. május 12., szerda

Itthon

Éjszaka egészen jól aludtam, aztán ágyba kaptam a reggelit:)

KáeM összerámolta a lakást, majd elment dolgozni, engem az új fotelben hagyva, filmet nézve. A barátnőmre várva.

Meg is érkezett, így ezután ő kényeztetett. Arra jutottunk, hogy tekintettel arra, hogy a vérkeringéssel kéne távoznia a fájdalmat okozó co2-nek, így a meleg „borogatás” nyerőbb lesz, mint a hideg…és valóban, aktívabban múlik a fájdalom, mióta meleget teszünk rá…egyébként egy korábbi műtét utáni borogatásra ajánlották a hűthető, melegíthető géltasakot…azóta is ezt használjuk. 



Dél körül ment el a barátnőm, akkor nagyon szarul voltam, így lefeküdtem és próbáltam egyet aludni. Nem sikerült nagyon, mert folyton pittyegett a telefonom, de azért kicsit kummantottam. Aztán megérkezett KáeM és melegített ebédre jó kis húslevest. Alig tudtam belőle enni…éreztem, hogy kicsit sok lett a henyélésből. Nem az én műfajom, hogy elhagyom magam, így nekiálltam összerámolni a konyhát és láss csodát azonnal jobb színem lett és jobban is éreztem magam. Így hát elmentünk vásárolni is, aztán főztem vacsorát:)

A torkom továbbra is nagyon fáj…és még mindig sebes, de hát ez van. A vállam már kicsit jobb, de időként azért még belenyilall.