2012. május 14., hétfő

Díjat kaptam

Meglepődve olvastam Nesreca levelét, mert hogy nem nagyon tudom, hogy ki követi a blogot is ki nem. 



Nagyon örültem a kedvességnek…és akkor most meg is próbálok eleget tenni a díj feltételeinek. 5 dolgot kell írnom magamról és 5 olyan blognak kell továbbadnom, akiknek 200-nál kevesebb olvasója van….na ez utóbbi azért ember legyen a talpán, aki megállapítja, de semmi gond, mert csalni is fogok ennél a pontnál:)


Magamról…próbáltam a nyilvánvalók mellé, kevésbé nyilvánvalót, már-már viccesen kompromittálót is keresni:
1. A babamánság mellett gasztromán is vagyok.
2. Egy rövid időt leszámítva vidéki voltam mindig is: Lélekben még a rövid idő sem volt:)
3. Sosem szeretnék igazán felnőni, szeretem, hogy gyereklelkű vagyok és ugyanúgy tudok örülni a hintának, mint a kicsi fiam:D
4. Szeretek táncolni és énekelni, előbbit mostanában is gyakorlom Zsebi nagy örömére többnyire vele, vagy neki, utóbbit is gyakorlom, de arról azt szoktam mondani - önkritikám teljesen fényében - hogy anno azért kezdtem táncolni, mert az emberek a port jobban bírják:P
5. Teregetésnél mániákusan ügyelek rá, hogy egy ruhadarabot csak azonos színű csipeszek tartsanak. A WC-ben pedig a wc-papír is csak megfelelő irányban állhat…súlyos, de ezt képes vagyok bárhol megfordítani, ha lehetséges:)


Továbbadnám:
Róbert Klinika…mert jó, hogy vannak ilyen blogok:)
Zebranyúlnak…mert Zazi a barátunk:) (Persze a családja is;))
Nudlinak…mert a Sógornőm és részrehajló vagyok:D
Katitynek…mert nem cukormázaz;) (zárt!)
Aztán ennyi, és ez itt a csalás…de tényleg mindenkinek, aki jár felénk és szeret minket szívesen odaajándékozom:)