2012. május 1., kedd

Több kint, mint bent: 9 hónap


Adatok: A múlt hónapban viszonylag keveset hízott, aztán a hónap elején meg többet, mint az egész hónapban elvárt lett volna:P 10,94 kg-ot mértünk a hónap utolsó napján, de volt már 11 kg-os nap is:) Ha sikerült pontosan, akkor 77 cm magas és a buksija 47 cm-es. Pelusból éjjelre 5ös, nappalra 4es…nincs olyan veszett nagy különbség a kettő között…van az a folyadék mennyiség, amit nem bír egyik sem…Zsebi általában elfogyasztja ezt a mennyiséget éjszaka:P Ruhákból érdekes a helyzet: bodykból 86 néhány 92…éljen az egységes méretezés. Gatyókból 80as. Zokniból 6-12 hónapos. Cipőből pedig 20-as:D Éppen fele az apukájáénak:D (Nem élnek nagy lábon a szülők:P)


Alvás, evés…alias napirendetlenség: A hónap eleje a nem alvásról és a zabálásról szólt. Avagy újra ébredt éjszakánként és lényegében 3 óránként kért enni…dőltek is a napi kajarekordok sorra:P Aztán bekeményítettünk és a délután fél5ös fürdést, 5-fél6os alvást egy laza mozdulattal eltoltuk két órával. Az első pár nap kemény volt, de aztán hozzászokott és többnyire simán tartottuk is az új rendszert. Evésileg volt fényevő időszak…vagyis napközben fényevés, éjjel folytatódott a zabálás…három óránként. Mostanra ott tartunk, hogy 7 körül kel reggel. 8- fél 9 körül "reggelizik" valami gyümölcsöt általában, aztán 10 körül egy szunya, többnyire rövidebb, úgy fél óra. Mivel mostanában délelőtt járunk sétálni, ez a séta ideje alatt meg is van…ha jól jön ki a lépés, akkor a játszóterezés is a program része (van, hogy átalussza, amíg Zazi játszik), hazaérvén ebéd, játék, aztán délután alvás, kicsit hosszabb terjedelemben 1-1,5 óra. Aztán játék, uzsonna, újabban egy rodeó a parkolóban, aztán nagy pancsolás, vacsora az ágyban, közben többnyire bealvással. Mikor kész hasra dobja magát és durmol is 21:00ig (iszonyatosan pontos a kis gyomra), ott beszlopálja a betöltést, ismét hasra fordul és alszik 3-fél4ig, akkor "hajnalizik" egyet, majd szunya 7 körülig. Sokszor van, hogy csak a motoszkálást hallom, semmi sírás, semmi méltatlankodás. Ilyenkor bemegyünk, kap játékokat, felhúzzuk a redőnyt és megdumáljuk vele, hogy mi még kicsit összebújunk, addig ő játsszon egyedül….többnyire kapunk még fél órát:) Összességében 13-13,5 órát alszik és 1200 ml körül eszik (ez az átlag). /Tartott a fenti állapot a hónap utolsó pár napjáig, de erről majd később részletesen/


Kimittud: felállt:) Felült egyedül. Aztán elkezdett kapaszkodva lépegetni a bútorok mellett, majd nekiállt mászni, szabályosan. Dumál…szinte folyamatosan. Sikongat…ez a séták alatt nem mindig vicces annyira. S sokszor közbekiabál, ha az apjával beszélgetünk és úgy érzi kevés a felé irányuló figyelem;)


Fog: A felső kettő látszik, de nem karcol….és nagyon fájhat neki, mert simán nem is engedi bekenni. Ha a fogkeféjére teszek Dentinoxot (vagy Gegigél Babyt) akkor azzal simán bedörzsöli magának. Imádja egyébként a fogkefét…mind a két végét szívesen rágja és mintha tudná, minden étkezés után megy és rágcsálja kicsit:D


EÜ: Kis orrfolyás az elmúlt napokban, de szerencsére elég gyors lefolyásúnak tűnik. Mondjuk most nem annyira együttműködő az orrszívásoknál, mint a múltkor. Ja és volt masszív popsipirosodás…erre a váltott fajta popsikrémek jöttek be. Magamtól is erre jutottam, de egyébként a doktornő is ezt javasolta, meg a pelenka nélküli létet (ez akkor nem annyira volt megoldható, mert nem volt még ez a gatyarohasztó meleg).


Hordozás/utazás/egyebek: Ebben a hónapban járt nálunk mind a két nagymama, Gyöngyvér nagynéni és Regina unokahúgi, mi viszont nem voltunk hosszabb túrán. Hacsak az állatkert , vagy a majdnem Vácrátót nem minősül annak:P Járunk úszni, s volt egy Dévény is…bár ez már valószínűleg nem sokáig színesíti a programot.


Aktuális becenevek: Zsebi, Zsebec, Zsebecs, Macska, Kumász, Nyuszi, Zsebgyerek, Kicsi, Kisember…stb. (vannak csak napokra feltűnő darabok, amiket mindig elfelejtek feljegyezni)


Jade vs. Zsebi: Még nem kopasz a macska….pedig sokszor "simogatja" Zsebi. Próbáljuk tanítani, hogy finoman kell. Jade is próbálkozik, mert néha ráfúj (naja végleg falkatag lett a kölök). Játszik a macska a gyerekkel, fut előtte, időnként megáll, hogy Zsebi utolérje. Játszanak egymás játékaival. Zsebi pedig hangosan kacag, ha mi játszunk a cicával. Napi egy puszi biztos jut a Kicsinek, meg persze hízelegni is kell neki…amire a kölök nagy vigyorokkal reagál:)


Baby connect statisztika: 410,3 óra alvás 102 darabból összeadódva:) 86 darab pelenka, amiből 67-ben volt kaki:P 38280 ml elfogyasztott táplálék 216 db étkezésből….úgy kb. mert hogy elkezdett tölcsért/fagyit és egyéb nasikat enni, amivel nem számolok, na meg a többinél is a ml az úgy van:) 


Anyukáról az aktuális idézet:
"Lehet, hogy néha rossz anya vagyok,
mert: néha kiabálok,
mert: türelmetlen vagyok,
mert: megszidom a gyermeket, ha olyat tesz amit nem lehet,
mert: néha meglegyintem a kezét ,hogy tudja tilos a piros,
igen lehet, hogy néha rossz anya vagyok!
DE! egy biztos, ami a szívemből jön
én vagyok: a legboldogabb, mert megszületett,
én vagyok: a legjobb barátja, én vagyok a pajtása
én vagyok: aki fent van vele éjszaka, mert beteg
én vagyok: aki eteti ha éhes, itatja ha szomjas
én vagyok: aki sír ha lázas
én vagyok: aki mindenét odaadná érte
én vagyok: aki mindent eldobna magától csak sose veszítse el!
Igen! Én vagyok a legboldogabb anya mert csodálatos gyermekem van, aki a legfontosabb mindennél, akinek a mosolya kacagásra késztet és közben sírok, én vagyok a legboldogabb mert van nekem, Ő a mindenem, még akkor is ha olykor összeveszünk, Ő a legcsodálatosabb az egész életemben!!!"  Kiegészítve azzal, hogy nálunk a sok én, inkább mi, mert ténylegesen működik a munkamegosztás gyerektémában is, amikor és amennyire csak tud az apuka kiveszi a részét a babázásból és ezt itt is köszönöm Neki:D ♥♥♥