2013. október 16., szerda

Magzati mr - Down fish eredmény

A sokat vitatott vizsgálat, mármint a szükségességét, fontosságát vitatták, de azért minden orvos kíváncsi volt az eredményre. Részemről még nem voltam soha mr vizsgálaton, így mindenképpen érdekes volt.
Fenyegetve vigyorog a gülüszemű:P
Kicsit tekertünk az elején a papírokon és beelőzött egy szív-mr, de aztán végülis sorra kerültem, nem egészen 1,5 órával a tervezett időpont után:P 

A vizsgálat maga érdekes volt, minden fémet levetettek, aztán poló fel, gatya meg lehajtva, beigazgattak a "tepsibe", kezembe adták a vészpumpát, rámcsatolták a két rácsot, folyamatosan nyugtatgattak, hogy nem nyomják össze a babát ne izguljak, meg kérték, hogy tényleg csak akkor jelezzek, ha gond van. Mondtam, hogy oké. Felemelték az ágyat (tényleg inkább tepsi, mint ágy:P), aztán betoltak. A fej résznél is nyitott volt a gépegység, amit azért bevallom nem bántam. Ezután kivonultak. Azt elfelejtették közölni, hogy hangos lesz (KáeM már előre mondta, bár azt ő sem, hogy szirénázni fog), így az első hangoknál lényegében lefostam a lábamszárát, hogy akarom ellenére megnyomtam a pumpát:P De nem, ez a normál menet része volt. Kicsit ott elszirénázott, kattogott, csattogott a gép, aztán megszólalt (döbbenetes módon annak a dokinak a hangján, aki befektetett:P), mondta, hogy akkor most jön a mikor veszek levegőt, meg mikor nem rész és ez kicsit fárasztó lesz, meg sok lesz belőle, de ne izguljak. Aztán akkor levegő be, meg bent tart, a gép kattog, szirénázik, levegő ki, majd ez még sokszor ismétlődik, persze folyamatosan beszél, meg mondja, hogy nagyon ügyes vagyok…még mindig a doki hangján:P Aztán egyszer csak mondá, hogy ez lesz az utolsó kör és már jöttek is be, hogy kiszedjenek. Ismét elmondták, hogy nagyon ügyes voltam, azért volt ilyen hosszú (fél óra), mert Mazsi többször belemozdult a vizsgálatba (hát igen, nehéz egy magzattal megdumálni, hogy nyugiban maradjon), de alapvetően jól sikerült. Érdeklődtek, hogy miben maradtunk a doktornővel (Aki ott volt, de mire kiértem, már elviharzott), mondtam, hogy vele semmiben, de a másik orvosunk azt mondta, hogy várjuk meg a cd-t, aztán távozhatunk, lelet majd később, mert sok konzultáló dokinak kell megnézni a felvételeket. 

Kétségtelen tény: FIÚ
KáeM azért itthon megnézte a cd-t, és arra jutott, hogy minden rendben van, aminek rendben kell lennie. :) A felvétel meg azért nagyon klassz, mert olyan képek vannak Mazsiról, amit azért uh nem tud;) 

Mi együtt...anya neme sem annyira kérdéses:P
A nap másik témája a down fish rész eredménye volt, mert azt mára már mindenképpen vártuk (múlt kedden délután vették ugye le a magzatvizet). Hívtam Bátorfyt nem vette fel (sőt vissza se hívott:(), aztán hívtam az Istenhegyi központi számát, itt felvették és rögtön utána is néztek a dolognak, de mondták, hogy három után kéne hívni a genetikust, meg adnak hozzá közvetlen számot. Három után hívtuk hát és mondta, hogy frankó minden és van egy új eljárás is, amivel még megnézik és az nem fish, hanem teljeskörű és holnapra vagy legkésőbb péntekre annak is van eredménye, de down-ra amennyire pontosra tudja mondani, annyira negatív az eredmény:):):) Tehát akkor nincs más hátra, mint előre:D:D:D