2009. november 17., kedd

Nesze sánta, itt egy púp…




...avagy bementünk a zárójelentésemért. Tegnap este mikor eljöttem abban maradtunk, hogy meghatalmazással KáeM fog bemenni, de végülis együtt mentünk be. Meg is kaptunk minden papírt, elmondták, hogy mi micsoda, s aláírhattam azt is, hogy mennyit fognak számlázni a műtét miatt az OEP-nek. Aztán közölte a nővérke, hogy ha már ott vagyok, akkor kapok egy szurit is, mert, hogy reggel kellett volna kapnom egy véralvadásgátlót. Nevetgéltünk rajta, hogy mi lett volna, ha csak a KáeM megy be. Nővérke közölte, hogy akkor ő kapta volna meg, majd vigyorogva a karomba döfte a tűt. Nem sírtam…mert már elég régóta nem sírok ha szurit kapok, de azért kicsit vinnyogtam mikor pár pillanattal később elkezdett csípni. Ezután végre tényleg elbúcsúzhattunk a kórháztól, s mire a kocsihoz értünk a csípés is elmúlt, s mi már csak nevetgéltünk, hogy nesze sánta itt egy púp:))))))))




S annak, aki nem érti a címsort:
Éjszaka átvágtat a púpos a temetőn. Egyszer csak előugrik egy kis törpe, s azt kérdi a púpostól:
- Mi van a hátadon, púpos?
- Hát egy púp...
- Kell az neked ?
- Nem.
A púpos hirtelen felegyenesedik, s boldogan sétál keresztül a városon. Szembejön vele egy sánta, akinek elmeséli mi történt. A sánta fejvesztve rohan a temetőbe. Elé is odaugrik a törpe.
- Mi van a hátadon, te sánta?
- Semmi...
- Akkor nesze sánta, itt egy púp!


Arról pedig valaki mesélhetne nekem, hogy a neten található injekciós képeken, miért gyerekek és férfiak vannak többnyire???? A nőket nem oltják, böködik????;)