2011. február 23., szerda

Hepatológia - Dr. Horváth Gábor

Mikor Herczegh doktor beutalót adott a László kórház hepatológiájára még azt gondoltam, hogy na ez egyszerű és tb-s történet lesz. Azért felhívtam őket előzetesen, s milyen jól tettem. Február elején március 22-re tudtak legkorábban időpontot adni:S Ez enyhén szólva is nonszensz, így kerestem magánverziót - amit egyébként a kórházban is azonnal és nagyon lelkesen ajánlottak. Viszonylag hamar sikerült időpontot szereznem dr Horváth-hoz, akiről utólagos utánaolvasás alapján kiderült, hogy a hepatológiai isten kis hazánkban.

Korábban érkeztünk a rendelésre, de nem okotztunk ezzel problémát, szinte azonnal tudott fogadni a doktor úr. Nagyon lelkiismeretesen végignézte az összes korábbi leletemet, végig kérdezett mindent, megmért, megvizsgált. Majd elmondta, hogy az anamnézis alapján nem nagyon gyanakszik semmi szörnyűségre. Egyszerűen zsírmájról van szó, amit az elhízás okoz és amit nagy valószínűséggel megszűnik, amint visszaáll a súlyom a normális szintre. (Véleménye szerint az inzulinrezisztencia kezelésével ennek be kell következnie) Kérte, hogy azért a biztonság kedvéért a hepatitis kizárására HBV és HCV tesztet is csináltassunk, illetve az egész terhesség alatt fokozottan figyeljünk a májértékekre. Minden nagyon részletesen elmagyarázott és nagyon barátságos volt. 12 ezer pénz volt a konzultáció (majdnem egy órát voltunk bent nála), kaptam egészségpénztári számlát, majd távoztunk. S ezzel azonnal jelezhetem, hogy nem éppen pénzéhes a dr úr, hiszen ha az lenne minimum visszarendelt volna a vizsgálatok eredményével egy kontrollra, ehelyett, csak minden jót kívánt:)