2011. február 6., vasárnap

Szopipárna


Már az első terhességnél kinéztük, hogy honnan érdemes rendelni. Akkor nem jutottunk el olyan szintig, hogy ténylegesen meg is rendeljük. Most igen, bár három hetet kellett rá várni....amiért nem kicsit voltam morcos, tekintettel arra, hogy két hét volt írva a honlapon és semmilyen módon nem jeleztek, hogy ez több lesz, mivel hímzett párnát kértem. Aztán az átvétel sem volt egyszerű...nem kértem kiszállítást, mert hát miért fizessek érte, ha simán el tudunk menni érte. Telefonon lebeszéltük, bár nem volt túl komoly időintervallum, amiben mehettünk, de azért sikerült átvenni...mondjuk zárt kapun kiadva (és én még jól jártam, mert ott várakozott egy kocsiban egy másik kismama, aki akkor már negyed órája várt és még legalább ennyit várnia kellett, mert elkeverték a párnáját....meg is beszéltük, hogy lehet mégis jobban jártunk volna a drága, de azonnali Brendonnal). Bevallom abból, hogy ők ezt milyen komolyban  nyomják (gondoltam ezt a honlap és az árak alapján) meglepődtem, hogy mennyire hiányzik a gördülékenység. 



Összességében azért nagyon örülök, hogy megvan a párna - 9600 forint volt egyébként két huzattal és levendulás illatosítással (egyik huzat sem cipzáros). Ücsörgésnél nagyon jó. Alvásnál egyenlőre még nem találtunk egymásra Phillel (Vicki Iovine után szabadon:P), de ennek lehet oka az is, hogy egyenlőre egyetlen grammot nem híztam, sőt, illetve, hogy még nem igazán komoly méretű a hasam. Bevallom reméltem, hogy segít alvásnál is, mert a korábbi 4-5 féle alvási pózból (amiből a hason fekvés eleve hiányzott), lényegében már csak kettőben tudok érdemben aludni.


A párna jóságát egyébként remekül szemlélteti, hogy Jade azonnal birtokba vette és azóta is rendíthetetlen barátok Phillel...aludni is szeret a közelében, de a kötöző madzagjával is szívesen eljátszik.