2011. június 5., vasárnap

Címszavakban - 29. hét

Sok esetben azért nincs minden héten több bejegyzésre okot adó téma, de azért nem akarom megemlítetlenül hagyni a történéseket, intézéseket, így gondoltam hétvégente jön egy címszavas összefoglaló:)
29 hetes pocak:)
Szóval hétfőn voltunk Herczegh dokinál, erről írtam részletesen. Aztán ennek kapcsán próbáltam vérvételre időpontot szerezni, de a Klinikán elég bután kérdeztek vissza, hogy ennyi idős várandósan én milyen vizsgálatra akarok menni, hiszen nincsen. Aztán este elrobogtunk a házi orvoshoz a táppénzes papírokért...annak ellenére, hogy foglaltam időpontot, mégis elég sokat kellett várni, mert hogy egy néni bement 2 perccel a foglalt időpontom előtt és csak 20 perccel utána jött ki....tanakodtuk, hogy mit is csinálhattak vele, mert hogy a doki nem volt bent, sőt egy időre az asszisztens hölgy is kijött. De bármit is rekonstruáltak a néni, nem sikerült túl jól, mert én utána rögtön bemenetem a papírokért, leadtam a leadnivalót, beszéltem pár szót a dokival és a néninek ennyi idő alatt éppen csak az ajtóig sikerült eljutnia:P Ezután még mindig nem haza vettük az irányt, hanem kihasználtuk, hogy hétfő este van ügyfélfogadás a kedvenc pesti házasságkötő termünkben és bevonultunk a házassági anyakönyvi kivonatért, mert hogy a 13. kerületi önkormányzat...ahol Zsebit anyakönyvezni fogják még mindig 300 napnál nem régebbit kér (sok anyakönyvi hivatal/anyakönyvező kórház erről már lemond mostanában). Pillanatok alatt elintéztük ezt is, illetékmentesen meg is kaptuk a hölgytől, aki anno állami/jogi szempontból összekötötte az életünket. Ez sem tartott sokáig, szóval a hétfői napunkon olyan hatékonyak voltunk, hogy a nevünk ige kellett volna legyen:)

Kedden reggel a munkahelyemen kezdtem, hogy leadjam a táppénzes papírokat, hogy ezúttal ne maradjak ki a fizetésosztásból. Bent maradtam egész délelőtt a kollegák nem kis örömére (vagy bánatára, de ezt nem merték mondani:P). Délután beszéltem Herczegh dokival, hogy akkor most mi legyen a vérvétellel. Mondta, hogy ne hagyjam magam és magyarázzam el a hölgyeknek, hogy bizony nálam kimaradt a cukorterheléssel egybekötött labor és azt most tessék megcsinálni. Szóval szerdára is akadt telefonos program.

Szerdán végülis sikerült elérnem a klinikán, hogy mehessek vérvételre:) Kicsit rámolásztam, meg takarítgattam, főzőcskéztem, persze csak mértékkel. Volt egy rövid szunya a függőfotelban, aztán pedig egy két órás séta Zaziékkal, aminek a vége mondjuk gyors kilépés lett, mert annyira dörgött, hogy azt hittük leszakad az ég, de nem volt egyetlen csepp eső sem.


Csütörtökön vérvételen kezdtem, aztán a fogorvosi szék következett, mert hogy a szerdai éjszaka a szakadó eső mellé érkezett egy olyan durva fogfájás is, hogy nem hogy aludni nem tudtam, de lényegében mozdulni se, csak a potyogó könnyeimet törölgettem (háromszor mostam fogat, volt jegelés, aztán végső elkeseredésben egy panadol). Sajnos a fogorvos kapásból nem látott semmit, így találomra a két lehetséges gyulladt közül választottunk egyet, amit gyökér kezelt. Ez messze nem volt olyan szörnyű, mint ahogy hangzik, bár általában nem viselem rosszul a fogorvost. Aztán hazataxiztam, ebéd után pedig a függőfotelban próbáltam bepótolni a kimaradt alvást.:)

Pénteken KáeM csapatépítő tréningre ment, engem pedig elszállítmányozott anyuékhoz. Így anyai kényeztetésben élveztem a pénteki napot, meg a fél szombatot is. Szinte egész jövő hétre lett friss főznivalóm a kertből:) S sikerült a bátyámmal és a feleségével, illetve Tamival is találkozni. Isti éppen osztálykirándult. Tami is anyuéknál volt hétvégére, édes volt ahogy a pocakomhoz viszonyult, mert hogy többnyire félt tőle...beszélt hozzá, de nem merte megfogni, azzal érvelt, hogy megrúgja Gergőke:) S ha már ott jártunk, Gergő anyutól is megkapta az első ajándékát egy helyes kis takaró, illetve egy kókuszpólya személyében. Tesóéktól pedig most már hazakerült a légzésfigyelő és a bébiőr is (Itt is nagyon szépen köszönjük)...most már tényleg csak a pelenka és a gyógyszertári cumó hiányzik, na meg a rend a gyerekszobából;)

Felicitas -Várandós csomag
Szombaton ebédidőre értünk haza, hogy ne kelljen főzni beugrottunk a Westendbe egy kis indiaira. Után kis alvás pótlás, mert hát KáeM a csapatépítőn nem aludt, én meg anyuéknál nem tudtam igazán rendesen. Aztán kiugrottunk az Elefániba beváltani a Felicitasos kártyát, meg néhány apróságért, illetve megkérdezni, hogy megérkezett-e már a szúnyoghálónk. Utána pedig Sógornőmékkel és Anyósommal volt vacsorázós randevúnk a Mammutban...s hát itt tudtuk meg a nagy hírt, hogy Gergőnek november végén - december elején megszületik KáeM oldaláról az első unokatestvére:D Még egyszer nagyon sok szeretettel gratulálunk nekik, és kellemes babavárást kívánunk. :D:D:D

Ma pedig grillebédre voltunk hivatalosak Sógornőm Anyósáékhoz. KáeM reggel elment fallabdázni, mi meg Anyóssal jót beszélgettünk, én meg összedobtam egy sütit a vendégségre. Aztán kis pihi, részemről némi alvás is, utána a finom ebéd...Köszönjük a meghívást ismét. Hazaérkezve pedig jobbra-balra dülöngéléssel - blogolással - netezéssel csaptuk agyon az időt:)

Jaa és arról már többször akartam írni, hogy mi lett az eddigi hosszabb távú tapasztalat az AngelSounddal...nos szerintem jó kis kütyü. Azóta szereztünk be ultrahang zselét...a Vitaniban .. forint volt egy rendes méretes adag. Természetesen az idő előrehaladtával - Zsebi növekedésével - egyre könnyebb megtalálni a szívhangot. A mocorgás hangjait is nagyon jól lehet hallani, sokszor határozottan belerúg a hallgatóba. Többeknél olvastam, hogy eleinte nem találtak mindig szívhangot, velünk olyan sosem fordult elő, hogy egyáltalán nem találtuk meg, olyan igen, hogy csak nagyon rövid ideig sikerült hallani, mert elbújt...de azért többnyire sikerült rávenni, hogy kicsit hallgatózhassunk:)

A felcitasos csomagról pedig: nem rossz, bár a benne lévő Anyák Lapját és Baba Magazint, már régen olvastam, de nyilván nem lehet napra kész ez a része. Ezen kívül van még benne jó pár termékajánlós tájékoztató. Termékmintának egy MAM cumi, egy Pampers pelenka, Mecsek babateák, illetve egy Avent-es pohár.