2011. június 19., vasárnap

Címszavakban - 31. hét

31. hetes pocak
Hétfőn továbbra is a pihenésé volt a főszerep. Azért főzőcskéztem kicsit, meg az imádott helyi cukrászdába is elsétáltunk egy kis délutáni sütizésre. (Chili cuki forever;)) Este pedig megint mozi...bár ezúttal a házi verziót választottuk:)

Kedden az igencsak elhanyagolt lakást kaptam rendbe, meg a mosógépet sem hagytam pihenni:) Büszke voltam rá nagyon, hogy a task listám legtöbb pontját sikerült kivégezni....mert hogy van ám ilyen is.

Jóga...szigorú felügyelettel
A Szerda Tündi kedvességének köszönhetően jógával és masszázzsal kezdődött...vagyis előtte egy kis sütéssel, mert már olyan régen megígértem Tündinek. Már nem is emlékszem a délután mivel telt el.

Csütörtökön KáeMnek Pécsett voltak megbeszélései, így én is vele mentem. Meglátogattam a leendő keresztapukát:) Együtt ebédeltünk (az egész családdal:)), aztán megnéztük a nem sokára elkészülő házukat. Este pedig jött az asztalos, hogy átbeszéljük a baba vs. macska biztonsági szerkezeteket. :)

Pénteken reggel szurkoltam a fallabdázó srácoknak, aztán henyéltem egyet a fogorvosi székben....mindenféle kedvezményeim ellenére otthagytam egy kisebb vagyonkát a három heti kezelésért. Hiába nem gazdaságos, ha fáj az ember foga:( A relaxációs kezelés után elvonultunk kontaktlencsét intézni (mondta is a vizsgáló, hogy kismamás napja van, mert én voltam a harmadik sorozatban). Délután teljesen véletlenül ráakadtam Alfi macsek blogjára, így innentől kezdve felváltva röhögtünk fel KáeMmel, ahogy olvastuk a történetet és persze ahogy idéződtek fel az emlékek, hogy hát bizony sok közös mozzanat van Jade és Alfi között:P

Péntek éjszaka:)
Szombaton kora reggel - ha már felébredtünk - megfőztem az ebédet, délelőtt ajándékot kerestünk. Délután próbáltuk bepótolni a kimaradt alvást (voltak már rosszabb grafikonok is, csak éppen akkor nem készültünk éjszakába nyúló buliba). Este pedig egyik kedves ismerősünk 50. születésnapi meglepetés bulijában voltunk:) Itt is köszönjük szépen a meghívást. Jól éreztük magunkat egyébként, annak ellenére, hogy a meghívóinkon kívül egyetlen másik házaspárt ismertünk, velük mondjuk nagyon jót beszélgettünk. Meg hát beigazolódott, hogy ha két kismama találkozik, akkor ott azonnal van közös téma, mert megismerkedtünk egy párossal, akik szintén babát várnak, kapásból kettőt:) Velük is nagyon kellemeset beszélgettünk. S ahhoz képest, hogy mennyire rosszul aludtunk éjszaka, egészen korrektül bírtuk, s mi is csak a nagy többséggel egyszerre 11 óra magasságában léptünk a távozás mezejére, miután véget ért a nagyon érdekes tűzzsonglőr bemutató.

Mi is hasonló pózban nyomultunk
Ma meg befutott az ígért hidegfront, ami ki is ütött mindannyiunkat rendesen. Ebéd előtt lényegében csak annyi időt töltöttünk ébren, amennyi az evéshez szükséges volt (nem, főzni nem voltam képes). Jade többnyire még az evést is kihagyta. Délután pedig Harry Potter showt tartottunk...néztük sorba a már megjelent részeket.:D

A születésnapi bulin jól kitárgyaltuk a másik kismamával (19. héten jár az ikrekkel), hogy ki mit is érez. Mondta, hogy ő nagyon érdekes, mert nem igazán ősanya típus, nem szeret terhes lenni, de a gyerekeket imádja (második terhessége, már van egy kisfiuk). Én sem vagyok ősanya típus, bár a terhességnek  eddig minden pillanatát élveztem, továbbra is várandósságnak érzem, nem tehernek. Teljesen letaglózta egyébként, mikor mondtam, hogy hát én már a 31. hét vége felé járok...mert hogy meglehetősen sokat ácsorogtam:) Szóval továbbra sem érzem tehernek, bár az egyre növekvő Zsebibaba egyre durvábbakat tud rugdosni:) A mozgásom...főleg a felkelés bizonyos formái persze már nem olyan vagányak, de ez szerintem teljesen belefér.