2011. június 28., kedd

Babakelengye

És tádámm, elkészült a babaváró listánk, sokat dolgoztam vele, mert a blogger és az Excel nem barátok és nem is egyszerű rávenni őket a barátkozásra. Kezdetben igazából csak egy sima bejegyzésben gondoltam egy normál listával, aztán arra jutottam, hogy kap egy saját oldalt. Egyenlőre a jelenlegi aktualitásoknak megfelelően...amit aztán szépen frissítek majd. Bár - leszámítva a babaruhákat - kevés helyen szorul még érdemi frissítésre. A babaruhák azért nem készültek el egyenlőre, mert még nincsenek szétválogatva méret szerint, de senki nem aggódjon, van bőven ruhája Zsebinek.

És ez még csak egy része:)
Vissza a babaváró listához: Rengeteg listát átböngésztem, hogy tudjam mire is van szükség elvileg (nem mintha a családban látott sok kisbaba mellett lenne esélyem nem tudni:P). Aztán a sok lista alapján összeállítottam a sajátunkat (nem, természetesen nem papír alapon, hanem iPhone alkalmazással:D). Nem ez a lista kerül most fel, mert az csak azt tartalmazta, amit tényleg feltétlenül szerettünk volna, ez a lista az, ami ténylegesen rendelkezésre áll (mert megvettük, megkaptuk).  Nem spanyol viasz, de mi ezeket szereztük be indulásnak (vagy kaptuk/örököltük), a márkákat és a beszerzési helyeket is bevallom, sőt készítettem egy-egy kollázst is a már meglévő - és kellően fotogénnek ítélt - eszközökről. Természetesen a játék részen lévő dolgok sem szükségesek az első pillanattól, ahogyan más is van a listánkon, amit nyilván más nem tart fontosnak/szükségesnek, ugyanakkor hiányoznak róla olyan tételek, amit fontosnak ítél. Szóval ez a mi listánk. Elérhető a linken és fent is kapott egy fülecskét:)