2011. június 12., vasárnap

Címszavakban - 30. hét

30. hetes pocak
Hétfőn nem volt sok érdekes történés. Rámolásztam, mondjuk kevés hatékonysággal, mert hogy telefonon intéztem asztalost, meg szunyóghálót, meg hasonlókat. Aztán megnéztem Zazi első találkozását a reszelt almával...tetszett neki, bár nem aratott nála olyan vigyorgós sikert, mint az almalé önmagában:) Délután meg eltekertünk a lépcsőházi minicirmossal állatorvoshoz. 

Jade segít hangolni:)
Kedd a délelőtt a takarításé volt. Délután pedig KáeMmel csatangoltunk a városban. Beszereztünk egy hegedűt:) Vacsorázni pedig Zsebi leendő keresztapukájával mentünk:)

Szerdán meglepően sokáig aludtam, aztán kicsit főzőcske, délután pedig vasalás...szép nagy kupac várt felszámolásra, nem is bírtam egy húzamban egyszerre meg kellett pihenni időnként.

Csütörtökön imádott adóhivatalunkban kezdtem...ahol meglepődve tapasztaltam, hogy mennyire nincsenek tekintettel az emberek a pocakra. Félreértés ne essék nem várom el, hogy előre engedjenek, meg ülőhelyet adjanak át, de azért az hogy kimondottan bunkók azt nem szeretem. Sebaj, gyorsan végeztem, nem sikerült mondjuk elintézni amit szerettem volna, de kicsit okosabb lettem. Ezután átvonultam a WestEndbe és életemben első ízben több, mint 4 órát eltöltöttem egy plázában. A facebookon úgy fogalmaztam, hogy annyira plázacica lettem, hogy a végére már doromboltam is:P Mindenesetre bevallom egyáltalán nem bántam, amikor KáeM végzett és hazaindultunk:)

Attól tartok ezen később lesz hiszti...mármint, hogy kié is ez a kocsi;)
Péntek érkezett el a múltheti fogorvosi szeánsz második felvonása. Gyökértömést kaptam....ami azóta is szorgalmasan fájdogál (az ideiglenes tömés nem fájt egyáltalán, remélem jövő péntekre - amikor vissza kell mennem - ez is elmúlik kicsit). Aztán elkísértem KáeM-et fallabdázni, bár sokat nem láttam a játékukból, mert hogy rá vagyok (rávagyunk KáeMmel együtt;)) kattanva a Nuts nevű iPhone játékra:) Délután itthon pihengettünk. Estére pedig utolért az első komolyabb rosszullét a várandósság alatt...zuhanyozás előtt annyira megszédültem, hogy húúú. Gyorsan mértünk is egy vérnyomást, ami az egeket verdeste. Sajnos később sem ment lejjebb jelentősen, ezért úgy döntöttünk, hogy mérjük folyamatosan többször a hosszú hétvégén, aztán meglátjuk. (Pénteken elég keveset ittam, ami köztudottan nem tesz jót a vérnyomásnak)

Szombaton piacon kezdtünk, aztán bevásárlás, itthoni elrámolás másnapi előkészítés. Este pedig mozi:)

Ma délelőtt fallabda..na még mindig nem nekem, én csak szurkoltam. Aztán sütizés, ebéd, délutáni szieszta, este pedig ismét mozi:) Bevallom ma nem viseltem olyan jól, mint tegnap, időnként erősen fészkelődnöm kellett, bár lehet, hogy erről a film tehetett:P

Zsebi amúgy továbbra is sokat mocorog, komoly pocakhullámoztatásokat ad elő, főleg esténként. Még mindig nem érzek semmi komoly kellemetlenséget, bár a sok izzadás azért kicsit zavar. Egyenlőre nincs gondom semmi mással...a vérnyomás mondjuk továbbra is szigorúbb megfigyelés alatt.