2011. június 26., vasárnap

Címszavakban - 32. hét

32. hetes pocak
Ezúttal hétfőn ejtettem meg a rendes takarítást, legalábbis a nagy részét. Meg a szokásosnál komolyabb főzőcskét is tartottam, elvégre a vasárnapi terveket meg kellett valósítani:) Délután aztán sétáltunk bő két órát Zazival és Katával:) 

Kedden hozták a szúnyoghálót a gyerekszobára, szóval vártam, majd felügyeltem a szerelőket. Ebédre hazajött KáeM is, aki sajnos nem volt éppen rózsásan...bár én sem. Továbbra is tartotta magát a magas vérnyomás, így telefonkonzultációt tartottunk Herczegh dokival, aki rögtön kérte is, hogy szerda reggelre vonuljak be egy toxémiás rutinra, illetve, mivel ő úgyis ott lesz egy császár miatt, hát ad is mindjárt receptet, hogy el tudjam kezdeni a gyógyszert. Késő délután ismét séta, amikor is kicsit irigykedve hallgattam, hogy szerdára strandolás van előirányozva Zazi-Kata párosnak (meg még pár kismama barátnőnek)...én a strandról még mindig le vagyok tiltva.


Szerda kora reggel már a klinikán voltunk, hogy véremet adjuk. Gyorsak és ügyesek voltak. Herczegh doktortól kaptam receptet is, s szerencsére KáeM még indulás előtt a kiváltásban is tudott segíteni (vagyis elfuvarozott két gyógyszertárba is, mert az elsőben sajnos éppen elfogyott a felírt gyógyszer). Doktorunk pedig megígérte, hogy amint megvan a lelet (csütörtökre várta), hívni fog, ha van valami kirívó eltérés. Szerencsére időben hazaértem, hogy még a jóga-masszázs kényeztető programot se kelljen lemondanom. Bevallom kicsit fárasztóbb volt a jóga, mint eddig, de talán ez csak a meglehetősen fülledt időjárásnak tudható be. Ebéd után sziesztáztunk egyet Jade cicával (na jó, ő egész nap mást sem csinált:P). Aztán mikor kicsit csökkent a napsütés ereje kivonultam a teraszra pocakot süttetni:) Még délután hívott Herczeghünk, hogy semmi toxémiára utaló jel sincs a vérképemben, tartják magukat a májfunkciós (GOT, GPT) eltérések, de ez nálam már megszokottnak számít.


Csütörtökön ritka hétköznapi mozzanatként közös reggelivel indult a napunk. Aztán nekiveselkedtem, hogy felszámoljam a vasalnivaló kupacot:) Gyors ebéd, utána el is nyomott az álom...valami álomkórban szenvedek most éppen, ismét. Délután megint süttettem a pocakomat a teraszon. És sajnos "jóbarátom" a fogfájás ismét előjött, pedig azt hittem a múltkori kezeléssel megoldódott a probléma...mondjuk a gyökér kezelt fogam frankón érzékeny, lényegében mindenre, a fájás pontos helyét meg nem tudom azonosítani:(

Pénteken úgy alakult, hogy lemondták KáeM megbeszéléseit, amit annyira nem is bántunk, mert így volt időnk mindenféle ügyintézésre:) Össze-visszacsatangoltunk a városban, IKEA-ban jártunk, délután természetesen szereltünk;) Később pedig a lépcsőházi minicirmossal látogattuk meg az állatorvost, hogy megkapja második adag oltását.

Szombaton érkeztek a Pingálók, hogy elkészítsék a gyerekszoba falfestését. Így reggel kicsit rámoltunk, én előkészítettem az ebédet, aztán amíg ők dolgoztak, addig mi befejeztük a kirakót:) Ebéd után pedig pihentünk, filmet néztünk, időnként meglesve hogyan halad a munka.


Ma folytatódott a Pingálók munkája, így mi továbbra is semmittettünk, vagyis volt főzőcske, kis sütés, kis munka és utána persze örömködés az elkészült dekoráción. Most már tényleg semmi sem ment meg attól, hogy nekiálljak véglegesíteni a gyerekszobát...végülis lassan időszerű is lesz;)