2011. június 14., kedd

A fogorvos - Dr. Szili Szilvia

Nos ez a bejegyzés már réges-régen elő volt készítve, de most jutottam el oda, hogy érdemi képet tudtam szerezni az én kedves barátnőmről:) (Na jó bevallom, alig vártam, hogy ebben a helyes köpenyében tudjam lefotózni).


Szóval eddig nem egészen jogos módon a doktornő igen mostohaszerepet kapott csak a blogban, pedig minden más orvost névvel szoktam emlegetni. Ez már csak azért sem jogos, mert ő nem csak a fogorvosom (fogorvosunk), hanem kedves barátnőm is már sok-sok éve (még azelőtti időkből, hogy eldöntötte fogorvosként fogja tengetni a mindennapjait:P).


Szóval a doktornő számomra tökéletes, ő tette rendbe a fogainkat, tavaly tavasszal...nem volt könnyű dolga, mert igencsak rossz minőségű fogazattal áldott meg az anyatermészet. S hát ezen minőségtelenség az oka annak is, hogy most havonta találkozunk kontrollra. Igazából semmi komoly nem történik egy ilyen találkozáskor, egyszerűen csak ránéz a fogaimra, majd - ha van - leszedi a fogkövemet, avagy pár órára drakulásítja a mosolyomat:P Majd pocaksimi, Zsebi növekedésének megtárgyalása és búcsúzás. Összesen 15 percnél nem szoktunk több időt nála tölteni. Most persze a gyökérkezelés kapcsán több időt fetrengtem a székében.


Bárkinek jó szívvel tudom ajánlani, de tudni kell róla, hogy nem kicsit maximalista:) Persze tisztában vagyok vele, hogy neki (és maximalizmusának) köszönhetem, hogy a családomban lényegében már csak nekem vannak saját fogaim az ifjabb generációkat leszámítva. Szerencsére gyerekfogorvos is, így Zsebikénk fogügyi fejlődését is ő fogja figyelemmel kísérni:)

Helyileg jelenleg a Fogas Dentálban található meg:) /Állítólag már készül a rendes honlap/