2011. július 3., vasárnap

Címszavakban - 33. hét

33. hetes pocak
Hétfő reggel - félálom, nyújtozkódás, vádligörcs. Én még csak éppen sziszegek, de KáeM olyan reakcióval ébred fel és ugrik rá rögtön a célterületre, hogy az hihetetlen:) Aztán Herczegheztünk. Utána takarítás volt előirányozva, mert ráfért a lakásra a hétvégi tevékenységek és punnyadás után, de nem volt kedvem, így csak adminisztratív dolgokat intéztem. Este aztán meglátogattuk a háziorvost és még a munkahelyemre is befutottunk a papírokkal:)

Kedden délelőtt végülis rávetettem magam a lakásra, mosásra és a főzésre. Délután Tündivel jógáztam, masszázsolódtam:) Utána pedig véglegesítettem a kelengyelistát és megerőszakoltam a bloggert, hogy azt akarja, amit én:D

Szerda reggel a védőnőnél kezdtünk. Megbeszéltük, hogy utolsó találkozásunk örömére meglátogat itthon. Meglátjuk megteszi-e, mert hogy fel nem írta sehová. A leleteimet is igen felületesen sikerült áttekinteni, mert hogy fel sem tűnt neki a magas vérnyomás:S Mindegy, adminisztráltunk, vérnyomást mértünk, vizeletet ellenőriztünk, szívhangot hallgattunk (ez nem volt egyszerű, mert addigra már uszkve 6an voltunk a rendelőben, ebből egy síró kisbaba), aztán távoztunk. Később bementünk a munkahelyemre kicsit ügyintézni, bevallom ezúttal nem látogattam meg a közvetlen kollégáimat, azt majd későbbre tervezem. Délután pedig végre eljutottunk az utolsó (sorrendileg elméletileg az első) szülésfelkészítőre, amire még el akartunk menni. /Újszülött ellátás (dr. Gaál Éva) - Kórházi, otthoni kelengye; a várandósság hivatali- és jogbuktatói; segélyek és egyéb hasznos ismeretek (Sellei Hajnalka)/ Nem a tudnivalók miatt volt fontos, hanem mert beszélni akartunk Gaál doktornővel. Míg én bent maradtam az előadás további részét is meghallgatni KáeMnek sikerült is. Nos nem volt túl segítőkész, ahogy az előadás sem volt túl informatív, bár kétségtelen, hogy mostanra már túlságosan felszívtam magam mindenféle hasznos tudásból. ;) Mondjuk voltak vicces mozzanatok, főleg a többi résztvevő kérdéseinek jóvoltából:P

Anyai ellátmány...hogy ne éhezzünk és unatkozzunk:P
Csütörtökön anyukám jött látogatóba, így reggel főztem, aztán a délelőttöt vele töltöttem. Délután mikor kikísértem a buszra klasszul eláztam:P Aztán mentünk kicsit tekeregni KáeMmel:)

Oroszlános játszószőnyeg;)
Pénteken nagyon kis laza napunk volt, reggel fallabda drukker voltam, aztán piac, pihi, végül előkészülés a másnapi vendégeskedésre. A bevásárláskor végre megtaláltuk a nekünk legjobban tetsző játszószőnyeget is, így ezzel is kibővült Zsebike babaváró kelengyéje:) S ha már arra jártunk, hát kerül egy adag pelenka is a kosárba, hogy ez se hiányozzon. KáeM este pedig a mosógépet készítette fel a babaruha mosásra, avagy mindent kifertőtlenített rajta, amit csak tudott:)

Vendégeink kedves ajándéka:)
A halálugró öngyilkos muskátlik a régi helyükről fotózva
Szombatra kedvenc fogorvosunk és kedves párja érkeztek vendégségbe. Így délelőtt erre készültem. Aztán velük beszélgettünk, filmeztünk. Mialatt hazaszállítottuk őket az erkélyen lévő muskátlik egy halálugrással elmentek szomszédolni, így a kora este virágültetéssel telt. Reméljük azért sikerült megmenteni viszonylag sokat. A ládák mindenesetre ripityára törtek. Teljesen hihetetlen, hogy mind az 5 láda lezúgott és ráadásul így. Most mindenesetre plusz rögzítést is alkalmaztunk. Én meg büszke voltam magamra, mert egyrészt Szilvi mondta, hogy a pocakom ellenére még nagyon fürge vagyok, másrészt meg simán ment még a virágültetés:) Bár a szomszédok aranyosak voltak, többször is felajánlották, hogy hoznak nekem sámlit, hogy arról dolgozzak:D

Vasárnap rövid ügyintézés után itthon pihi. Aztán késői ebéd, a késői reggeli után. Délután kis szunya, aztán pedig kicsit éjszakába nyúló (legalábbis nekem:P) kártya és társasjáték party a szomszédokkal:) S a to do lista is sok-sok elemmel bővült, hogy a még hátralévő hetek programját sikerüljön teljesen összehangolni és ne maradjon ki semmilyen feladat, amit még mindenképpen szeretnénk Zsebi érkezése előtt elintézni.

Sajnos a héten az időjárás nem tette lehetővé, hogy sétáljunk, sem azt, hogy napozzak. Ennek hatására tapasztalok magamnál némi lábdagadást, de azért nem vészes, egy kis esti magas lábtartás segít:) A vérnyomásom kicsit csökkent a gyógyszer hatására, bár drasztikusan nem ment lejjebb. De nem gondolnám, hogy a fentiek közül bármelyik is zavarja Zsebit, mert hogy továbbra is nagyon vidáman ficánkol odabent. A helye ugyan fogy, érezhetően az a legkényelmesebb neki, ha be van fordulva, de azért néha még bepróbálkozik a visszafordulással:) Vannak is ebből nagy pocak hullámzások:)