2011. július 31., vasárnap

Pocakfotózás



Mindenképpen szerettem volna művészi jellegű pocakos fotókat. S reméltem, hogy ezeket KáeM tudja elkészíteni, mert hát lássuk be ez tipikusan egy olyan téma, ahol lehetőleg kevés ruhában (hová tovább ruha nélkül) mutat a legjobban a téma (alias a pocak és a kismama), s ehhez azért fel kell tudni oldódni, ami egy idegen emberrel azért nem annyira egyszerű még ruhában sem, és még nekem sem, pedig általánosságban nem vagyok egy szégyenlős típus. (A feloldódás egyébként szerintem nagyon sok esküvői fotónak is bánata, ha az ember jobban megnézi, pedig ott aztán van ruha, meg az ember legjobb formája).



Szóval nem keresgéltem profit, minek is, hiszen adott itthon minden. Van professzionális fényképezőgép és - szerintem - profi fotós is, legalábbis, amikor ihletett hangulatba kerül (bár ezzel mindenki így van véleményem szerint, sokkal jobb képek készülnek, ha az ember lelkesen fotózza a témát, mintha csak éppen letudja, mint kötelezőt). Tegnap este jött az ihletett hangulat és készültek is jó fotók szerintem. A hozott anyagból (vagyis belőlem) ennél többet nem igen lehet kihozni, hiába no, eddig is látható volt, nem vagyok modell alkat:P


A beállításoknál természetesen letudtuk a kötelezőket, amiket minden ilyen témájú oldalon meg lehet találni, mert hát google barátot megkérdezve látható, hogy ebben a témában sem igen van új a nap alatt. Utána pedig próbáltunk saját ötletek alapján művészkedni kicsit.