2011. július 24., vasárnap

Címszavakban - 36. hét

36. hetes pocak
Ismerkedés a Minicirmossal:)
Hétfőn úgy látszik tényleg a vádligörcsre ébredés napja van. Megint a bal görcsölt, de csak finoman, KáeM nem is ébredt fel, olyan gyorsan sikerült kitornáztatni. Ezután rávetettem magam az eddig elmaradt konyhaszekrényekre és szolidan a hűtőre is (mivel nemrég cserélték garanciában, nem nagyon volt még esélye bekoszolódni. Közben bejelentkezett a védőnő is egy szülés előtti látogatásra, így ezen is túl vagyunk. Megnézte a gyerekszobát, a festés nagyon tetszett neki, a légzésfigyelőre rákérdezett, hogy lesz-e...miközben majd kiszúrta a szemét. Fel akarta hívni a figyelmet, hogy a vastag takaró és a párna, amit az ágyneműhöz adnak nem kell....de hát ezt magatól is tudtam, nincs is benne az ágyban. Aztán mondta, hogy szülésről szokott ilyenkor beszélgetni a kismamával...mondtam, hogy köszi, de Herczeghem már minden elmondott a császárról. Szoptatás lett volna a következő téma, itt is lehűtöttem, hogy azért a magánkórházban lesz idő ránk, hogy megtanítsanak érdemben és rendesen szoptatni, de azért erről mondott pár szót. Meg felhívta a figyelmemet, hogy szabin van augusztus 8-ig, így ha addig van esemény, akkor a helyettesét kell keresnem (megkaptam az elérhetőségét). Gyorsan lerendeztük egymást, nekem szokáshoz híven nem volt kérdésem, vagyis annyi, hogy megúszhatjuk-e a szülés utáni látogatását, de - állítása szerint - nem, mert erre törvény kötelezi őket, hogy jönniük kell (mondjuk utána néztünk a törvénynek...érdekes dolog ez, mert kötelező neki felajánlani a látogatást (és nem csak a szülés utánit), de ha jól értelmezem a törvényt nekünk nem kötelező ezt elfogadni: 3. számú melléklet a 49/2004. (V. 21.) ESzCsM rendelethez)  Napközben folyamatosan nagyon kellett szeretni Jade cicát, mert hogy meglehetősen féltékeny a lépőcsházi minicirmos miatt...így felébredt benne ismét a nagy játszós, hízelgős hajlam. Aztán kicsit készültem az estére, mert egyik kolléganőm jött hozzánk rövid látogatásra, mégsem várhattam üres asztallal;)

A kolléganő sem érkezett üres kézzel...köszönöm szépen;)
Kedden délelőtt blogot írogattam, meg pihentem. Kicsit rámolásztam. Délután az egyre méretesebb pocak és a gyakoribb izomgörcsök (na meg a fáradékonyság és a magas vérnyomás) hatására úgy döntöttünk, hogy ezúttal csak masszázs lesz Tündivel, a jógát már nem erőltetem...azt mondta nem vagyok papírkutya és persze vannak olyanok, akiknek az utolsó pillanatig kellemes és jó érzés, de azért sokan jóval hamarabb feladják, mint én. Ennek ellenére még meglehetősen fürgének titulált:) Utána érkezett a redőnyös, mert elhagyta a megrendelőnket, de nem bántam, mert úgyis akartam vele beszélni más ügyben:) Mire végeztünk éppen befutott a vízvezeték szerelő is, aki a wc-n átmenetileg azonnal tudott segíteni, a konyhai helyzetre pedig másnapra ígért végleges megoldást. Aztán telefonáltak a lámpások is, hogy befutott Zsebike lámpája, sajnos nem tudtunk érte menni rögtön. Azért bevallom megéreztem a frontot, nem volt komoly fájás, de azért időnként éreztem egy-egy összehúzódást, és hát a szokásosnál is fáradékonyabb voltam...többször is kellett szundikálni napközben. 

Jade a lámpaszereléshez is nagyon ért
Szerdán elhoztuk a szuperlámpát. Szerelgettünk, majd jött a vízvezeték szerelő és nagyon klasszul megoldotta a konyhai helyzetet:) Ezután ebéd, majd kis csatangolás. Próbáltuk az IKEA-ból a gyerekszobába kinézett kis kanapét beszerezni, de nem volt nekik:( Sebaj, haza tinglitangliztunk. KáeM villanyt szerelt a fürdőszobában is, én pedig a konyhába pakoltam vissza, meg minden oda nem illőt ki a babaszobából. Lassan tényleg eljutunk oda, hogy csak az utolsó simítások hiányoznak, na meg a kis kanapé, de reméljük ebből hamarosan lesz az IKEA-nak:)

Unokatesók már a pocakban ismerkednek;)
Csütörtök szintén kismama Sógornőm és ezzel idén kétszeres nagymamává váló Anyósom érkeztek hozzánk, így bababolt turnét tartottunk:) Jó volt újra végigjárni a helyszíneket, s velük újranézelődni, de azért bevallom egy kicsit sem bántam, hogy már mindennel készen állunk Zsebi fogadására:) Sógornőm megrendelte a babakocsijukat (lilában) és a bútorokat (ezek mellesleg pontosan ugyanazok, mint nálunk is), nekik is intézett KáeM kedvezményeket;) Aztán voltunk az Auchanban is, ahol szembejött velünk egy nagyon helyes kék macis fotelágy (korábban is néztük itt is), ezzel el is dőlt, hogy nem várunk az IKEA-ra, meg is vettük. Szombatra ingyenes házhoz szállítást is ígértek:)


Pénteken - lassan szokásosan - fallabda szurkoltam: KáeM edzett, vagyis őt okították ismét. Ezután ebéd és némi bevásárlás következett. Délután pihenő. Aztán egy gyenge két órás hajsza keresztül a városon némi süteményért....értem én, hogy nyár van és a fagyi menőbb, mint a sütemény, de azért durva, hogy több cukrászdából is kifordultunk, mert annyira semmi választék nem volt. Szegény KáeM-et a vége felé már nagyon sajnáltam, de mondtam neki, hogy annyira nem vagyok ám kívánós:P Egyébként miért nincsenek a plázákban értelmes cukrászdák?????:S A nap lezárásként, illetve pihenésként mozizást irányoztunk elő:) 

Babaszoba körpanoráma:)
Szombaton reggel KáeM felszerelte a kis polcokat a pelenkázó oldalára. Ez az apróságok miatt volt fontos (popsikrém, popsitörlő, pelenka és társaik)....hogy ezekért ne kelljen folyton a fiókot kihúzogatni, annál is inkább, mert az elég kényelmetlen, ha éppen fent van Zsebi a pelenkázón:) Aztán ebéd és vártuk a fotelágy szállítókat. Meg is jöttek viszonylag korán, így a délutánunk szabaddá vált...a gyerekszobánk viszont késszé:))))) Minden kicsomagoltunk, kibontottunk, előkészítettünk, helyére tettünk, ami már itthon van. Hiánylistaként 1 db Zsebit és a gyógyszertárból szükséges receptköteles termékeket tudjuk jegyezni:P (Ja és a kirakott puzzle-t, aminek a keretezése még mindig nem készült el:S)

Almás oroszlán;)
Ma elkezdtük gyűjteni az oroszlánokat;) Egyenlőre csak a gépeinkre került fel az új Mac OSX Lion, de természetesen már nagyon várjuk (lélekben azért türelemre intve, hogy kivárja a még hátralévő nem egészen három hetet), hogy a babaszobába is beköltözzön a mi kis oroszlánunk. Egyébként is viccesnek találtuk, hogy az oroszlán babánkhoz érkezik az oroszlán elnevezésű mac szoftver, annál is inkább, mert az elmúlt egy évben (9 hónapban;)) szaporodtak meg nálunk a mac eszközök és szoktam azzal viccelődni, hogy Zsebi almás tetkóval a popsiján fog megszületni:P


Zsebi a jelek szerint még mindig jól érzi magát odabent, reméljük ez a fennmaradó kevesebb, mint három hétben is így marad. Valójában előfordulnak fájások, néha csak pocakkeményedés formájában, néha durvábban összerándítósan, minden tevékenységben megállítósan. De továbbra sem sikerült felfedeznem semmi rendszerességet (eddig csak a Babaelsősegély tanfolyamon gondolkodtam, hogy elő kéne venni az órát, mert ott már azt hittem, hogy valamiféle rendszeres fájásaim vannak, de aztán kiderült, hogy baromi kényelmetlen volt a szék). Egyre gyakrabban csuklik a kislegény, ami természetes is. Még mindig tudok aludni, bár Phil (szoptatós párna) nélkül azt hiszem ez már esélytelen lenne. Így is előfordul, hogy derékfájósan ébredek, bár az pár lépés megtétele után szerencsére elmúlik. S szerencsére továbbra sem kell iszonyatosan gyakran látogatnom a mosdót, igazából napközben talán csak annyival gyakrabban amennyivel többet is iszom. Éjszaka pedig szerintem egy - maximum kétszeri felkelés teljesen oké. A héten egyébként megint beindult a fognövekedés, erre kerítettünk homeopátiás golyóbist (CHAMOMILLA 15 CH), ami egészen jól működik...na nem hat olyan gyorsan és kimerítően, mint a Cataflam, viszont nem is árt Zsebinek és arra pont elég, hogy tudjak aludni, napközben nem is nagyon szedem:)