2011. július 10., vasárnap

Címszavakban - 34. hét



34. hetes pocak

A mosnivaló kupacok
Hétfőn a jelszavam a telefonálás volt. Legalábbis többnyire. Intéztem mindenféle orvosokat, mesterembereket, nem csak magunknak, de a társasháznak is:) Nálunk látszólag a kispapánál indult be a fészekrakó ösztön, najó inkább kiütközött bak énje (amivel persze az én bak énem sem vitatkozott), így hát nekiálltunk a babaszoba tényleges véglegesítésének. Kezdetnek beindítottam a babaruha mosó-masát is, na nem azért mert KáeM beindította volna fészekrakó ösztönömet, aminek hatására iszonyatos belső kényszerem támadt erre, hanem, mert ugye nálunk nem csak az első időszak ruhái állnak rendelkezésre, hanem nagyjából egy éves koráig lényegében minden, viszont ezt egyszerre gondoltam kimosni, ha már itt vannak, s hát a mosás maga még nem gond, na de ki is kell vasalni a sok programnyi babaruhát/pelenkát/miegymást:) 

Mint régen;)
Miniruhák száradnak
Kedd délelőtt a rendrakásé, kicsi takarításé (na meg a mosógép további hajszolásáé) volt, a délután a kényeztetődésé...jóga/masszázs. Este pihi, édes semmittevés, némi vacsora gyártással megszakítva.

A vasalnivaló kupac
Szerdán kezdték a térkövezést a parkolóban (végre, végre, végre), én pedig maratoni vasalós napot tartottam. A saját ruhákkal kezdtem, aztán a babaruhák egy része következett. Este hat magasságában adtam fel, ekkor még a ruhák nagyjából 1/3-a volt hátra. Azért bevallom közben is többször kellett pihenni. Ülve nem szeretek ugyanis vasalni, állva meg nem bírtam ennyi időt egyfolytában:P 

Méretre osztályozás:)
Szintén;)
Csütörtökön odakint folytatódott a térkövezés, idebent délelőtt, kezdetnek a délutáni babalátogatásra sütöttem. Aztán folytattam (és babaruhák szempontjából befejeztem) a vasalást. Délután előzetes látogatást tettünk a leendő gyerekorvosunknál (Dr. Koós Márta), aki már a telefonos bejelentkezésnél is nagyon szimpatikus volt (nem értem el elsőre, de visszahívott). Valójában csak a jövő héten akartunk menni, de mivel akkor szabadságon lesz, így kérte, hogy most találkozzunk, meg azt is mondta, hogy nem is szereti az utolsó pillanatra hagyni a találkozást:) Fél órát töltöttünk nála, átbeszéltük a kérdéseket, a menetrendet, megkaptuk a recept csomagot és továbbra is nagyon szimpatikusnak tartjuk. Magán orvos, tehát a szolgáltatások egy része fizetős, bár az árakkal nagyon meglepett, jócskát többre voltunk felkészülve. A magánrendelésen jártunk ezúttal is, de nem kért semmit, ahogy későbbiekben is csak akkor kell fizetni, ha ténylegesen csinál is valamit a gyerekkel, vagy ha házhoz jön, de mivel amúgy is a házi orvosi praxisába jelentkeztetjük be Zsebit, még ezek is kedvezményesek. Utána volt kolléganőmékhez látogattunk el Bence nézőbe:)


Pénteken korán ébredtünk, ami annyira nem meglepő, mert csütörtön este lényegében vacsora után kidőltünk (alig volt kilenc óra, amikor mi már az igazak álmát aludtuk). KáeM reggel angol órán kezdett, én meg itthon vártam:) Utána nem is igazán tudom mivel telt el a nap.

KáeM éppen mellkas kompresszál:)
A majdnem kész babafekhely
Szombatra sikerült beügyeskedni magunkat a kinézett babaelsősegély tanfolyamra. Így nem unatkoztunk. Utána még kicsit elmentünk csatangolni például az Elefániba, ahol az előzetes elhatározások ellenére mégis vételeztünk egy babamérleget (mert most már több helyen is - három gyerekorvos is - kiokosítottak, hogy miért is hasznos. De jött még velünk napellenző a kocsiba és haskötő a kismamának szülés utánra), majd jól megérdemelt vacsora a Belga Sörházban;) Utána pedig a babaágy felhúzása, véglegesítése (majdnem, mert a baldachint elfelejtettem kivasalni és kiderült ugye, hogy van egy kis probléma a légzésfigyelővel is) a kispapa lelkes közreműködésével:) Aztán éjszakába nyúló kötetlen sörözést (részemről limonádézást) tartottunk a szomszédokkal a kertjükben:)

Innovatív megoldás a fürdetőkád tárolására...csak semmi hasznos helyet ne foglaljon el feleslegesen;)
Ma reggel előkészítettem az ebédet, aztán mivel a dög melegre való tekintettel (pedig megy a klíma....a világ egyik legnagyobb találmánya), nem voltunk éhesek, hát ismét kivonultunk az Elefániba. Kicsit reklamáltunk...a tegnap vásárolt egyik csomagban nem volt meg minden tartozék, ezt természetesen intézik. Meg hát akkor vételeztünk egy általunk is megfelelőnek minősített légzésfigyelőt. Délután be is tettük a kiságyba:) Meg még rámolásszuk szorgalmasan a babaszobát keresve mindennek a megfelelő helyet:)

A héten már többször is volt olyan igazi egy pillanatra megáll az élet típusú jósló fájásom, de persze csak egy-egy, semmi rendszeresség. S az is előfordult, hogy komolyan helyezkednem kellett, hogy a hatalmas pocak (ami múlt héten lejjebb is költözött) és én kényelmesen üljünk;) Bár azt hiszem ezek ennyire közel a szülés időpontjához nem is komoly kellemetlenségek, legalábbis én nem érzem annak őket. Ahogy azt sem, hogy ha sokat állok/megyek napközben, akkor estére van egy kis lábdagadás -vizesedés. Zsebi még mindig sokat mocorog, bár a megfordulással már nem igazán kísérletezik, úgy látszik tetszik neki fejjel lefelé a világ:D