2011. április 21., csütörtök

Egy kényeztető nap...

avagy életem első jóga órája és a kismama masszázs. Nem kispályáztam, ha már jógázni kezdek hát mikor máskor, mint pocakosan. A lakóparki levelező listán istenítettek egy jógaoktató hölgyet, nevezetesen Szlifka Tündét. Nosza rá is cuppantam google barátra, hogy meséljen nekem a hölgyről. Kiderült, hogy akár házhoz is jön. Írtam is neki gyorsan e-mailt, kaptam is nagyon kedves választ. Jött a gyors telefonos időpont egyeztetés, aztán ma el is jött a napja, hogy érkezett hozzám. Elég komoly méretű batyut hozott, benne a kezdetben kínzóeszköznek látszó masszázsszékkel, meg egy csomó takaróval és párnával a jógához.


Jógával kezdtünk (ehhez tőlem előzetesen mindössze egy polifoamot kért, amit be is szereztem szorgalmas tanítvány lévén), másfél órás "edzést" tartottunk, ráhangoló légző gyakorlatokkal, bemelegítéssel, minden féle izmot átmozgató mozdulatokkal, intim tornával, majd záró relaxációval. Közben kellemes zene szólt, na és Tündi agykontrollosokat is megszégyenítő hangja:) Persze beszélgettünk is azért, s hát Jade cica sem maradhatott ki a jóból, többször ellenőrizte, hogy minden gyakorlatot rendesen elvégzünk-e. ;) Tekintettel arra, hogy a relaxációban maga is részt vett, úgy gondolom elégedett volt a teljesítményünkkel. :D


A jóga után rövid technikai szünet következett, majd felsőtest ruhátlanítás után rávetettem magam a masszázsszékre...ahhoz képest, hogy életemben először láttam ilyet egész kevés szerencsétlenkedéssel sikerült megtalálni a helyes és nagyon kényelmes pózt. Tündi az előzetesen felmelegített masszázsolajjal egy órán keresztül gyúrta a hátamat. A kismama masszázst nem egy átlagos masszázsnak kell elképzelni. Sokkal finomabbak, simogatóbbak a mozdulatok, persze a kötöttebb izmokat itt is erősebben gyúrta át Tündi, de mondjuk egyszer sem láttam csillagokat, mint mondjuk a normál svéd masszázsnál oly gyakran:P 


A teljes szeánszért 9000 pénzt fizettem (6000 a 90 perces jóga és kedvezményesen 3000 a masszázs, amúgy 4000 lenne csak a masszázs), s talán az mutatja legjobban, hogy mennyire esett jól, hogy már le is fixáltuk a következő alkalmat:) Mindenesetre itt is nagyon szépen köszönöm:) Namasté!