2011. augusztus 6., szombat

Harmadik trimeszter

Így hat nappal a császár után azt hiszem lezártnak tekintem a magam harmadik trimeszterét:) De azért elárulom, hogy miket is tapasztaltam:


- Esti torokkaparás, mint érdekesség és kellemetlenség továbbra is tartotta magát.
- Már a második trimeszter végén belehúzott két bölcsesség fogam is a növekedésbe, ez némileg csúcsosodott...ami azért nem mindig volt kellemes. (Főleg kiegészülve a sokat emlegetett gyökérkezeléses fogfájással)
- Időnként jelentkezett egy-egy (nagy) csepp előtej...tekintettel a dög meleg nyárra és arra, hogy nem mindig erőltettem magam melltartóba eredményezett pár érdekes pillanatot. Persze az érdekes pillanatok után, már nem voltam többet melltartó nélkül:P
- Továbbra is gyakran ébredtem úgy, hogy azt éreztem úszómedencében vagyok...pedig csak a saját izzadtságomban fürdötem...szinte napi rutin lett a kétszeri - reggel és este - zuhanyzás.
- Olyan verejték mirigyeket is volt alkalmam felfedezni magamon, amiknek a létezéséről sem tudtam és ez nem feltétlenül függött össze a meleggel, vagy a fizikai aktivitással.
- Kicsit gyakrabbak lettek az izomgörcsök, több reggel is ébredtem vádligörcsre, s esténként előfordult, hogy a popsi-, alias farizom rándult görcsbe. 
- Az utolsó időszakban - főleg a nagy melegben vagy ha a kelleténél többet ácsorogtam/gyalogoltam adott napon - estére bevizesedett, bedagadt a bokám és a lábam. De némi felpolcolással, esetleg masszázzsal ezen könnyen lehetett segíteni és amúgy is inkább esztétikailag zavart, fájdalommal nem járt.


- Az utolsó pár hétben intim együttléteink száma - hogy finoman fogalmazzak - lecsökkent. Nem volt rá orvosi javallat, s nem is a vágy múlt el, egyszerűen nem volt már kényelmes. Na meg Zsebi az intim tornát is rosszul tűrte, nemhogy annál komolyabb aktivitást odalent;)
- Az utolsó napokba viszont erotikusan a szokásosnál is feltüzeltebb állapotban voltam:P - persze a tűz semmilyen módon nem került oltásra, lévén eddigre már nyitott méhszájjal "büszkélkedhettem"
- Jelentkeztek jósló fájások is...időnként inkább jósló összerándulások, amikor tényleg egy-egy pillanatra "Szó benn akad, hang fenn akad, lehellet megszegik". De voltak egyszerűbb pocakkeményítős fajták is. 
- Zsebikének néha sikerült frankón belebokszolnia egyik vagy másik petefészkembe, ilyenkor azért néha csillagokat láttam. Egyéb durván fájdalmas mocorgást nem produkált, néha beakasztotta a kicsi lábát a bordáim közé, de szép szóval, kis simogatással erről hamar le lehetett beszélni;) Mindenesetre mocorogni azt végig nagyon szeretett, hullámzott is a pocak rendesen:)
- Phil (a szoptatós párna) nélkül esélyem sem lett volna az alvásra...ezt mondjuk Jade is így érezhette, mert meglehetősen sokszor csatlakozott hozzám a vége felé és ahol nem én öleltem Philt, ott ő:) (Sajnos mire ezeket a pillanatokat sikerült volna lefotózni, addigra mindig elvonult)