2011. augusztus 21., vasárnap

Látogatósdi

E hét hétfőtől adtunk zöld utat a komolyabb látogatásoknak (ezzel betartva a gyerekorvos kérését). Hétvégére be is jelentkezett mindenki. Szombatra Anyósomat és Sógornőmet vártuk, míg vasárnapra a szüleimet és bátyámékat, délutánra pedig barátnőmet (unokatesóm is). 

Sógornőmtől és Anyósomtól (A keresztszemesnél - Sógornőm saját munkája - direkt égettem ki a kép tetejét;))
Tisztában voltunk vele, hogy nem lesz egyszerű a hétvége logisztikája, na meg azzal is, hogy Zsebigyerek napirendje (ami mondjuk lassan végre alakulgat) fel fog borulni. Ilyen szempontból még örültünk is neki, hogy egy hétvége alatt lemegy a nagyobb "invázió";) 

Bátyáméktól
Bevallom sosem értettem igazán a korai babalátogatás értelmét - annak ellenére, hogy magam is minél előbb szerettem/szeretem látni a közelemben születő babákat - mert hogy ilyenkor még igazából sok aktivitást nem mutat a baba. Eszik-alszik jó esetben, dajkálni még nem igazán lehet, csak megnézni/megcsodálni. Persze megértem az ilyen irányú vágyakat - ahogy említettem - magam is így érzek, legalábbis annyiban, hogy megnézni mindenképpen szeretné az ember az új családtagot. A dajkálás/babusgatás ilyenkor még kevéssé játszik, éppen az eszik-alszik felállás miatt;) Persze a kötelező teendőkbe, mint pelenkázás, fürdetés be lehet segíteni, vagy legalábbis megszemlélni (mint mondjuk a szoptatást), de ehhez nyilván hosszabb tartózkodás szükséges, nem csak néhány óra.

Anyuéktól
Na de végülis megvoltak a látogatások, igyekeztünk úgy megoldani, hogy mindenkinek jusson egy kis dajkálási lehetőség is, de azért Zsebi napirendje se boruljon fel nagyon. Nyilván az élet nem egyszerű, mert ilyenkor első ízben találkozik a kényeztetésre teremtett nagyszülő gén, a teljesen már gyereknevelési elveket (elképzeléseket) valló szülői génnel:P Szerencsés esetben sikerül ezt összezördülés nélkül átvészelni, úgy hogy mindenki azt kapja, amit elvár, kevésbé szerencsés esetben nem.:S Reméljük azért nagyjából sikerült:)

Boglárkától;)
Kaptunk egy csomó ajándékot, mint a képeken is látszik, amiket itt is nagyon szépen köszönünk. A kinek a kezében hogyan mutat a gyerek típusú képekkel kapcsolatosan nem kértem engedélyt az érintettektől, hogy közkinccsé tegyem őket, így maradnak csak az ajándékos fotók.