2011. május 14., szombat

Kismama ruhatár

Miután Zsebi ruhatárának már több darabját is megmutattam, úgy gondoltam, hogy itt az ideje a sajátomat is megmutatni, vagy legalábbis írni róla (mert hogy ezek a ruhák vállfán fotózva nem igazán adják vissza azt, hogy valójában milyenek...komplett divatfotózást meg egyenlőre nem tartottunk, de azért keresgéltem a neten, meg majd folyamatosan töltöm fel a képeket a saját ruhákról ahogy készülnek;)). Nem is tudom, hogy ér-e nekem ilyen bejegyzést írni, hiszen a veszélyeztettség miatt többnyire itthon tengetem a mindennapokat, így hát a ruhatáram is teljesen másként áll össze, mint mondjuk egy olyan kismamáé, aki dolgozik. De bevallom akkor sem nézne ki nagyon másként a helyzet (kevesebb itthoni ruha nyilván), ha még mindig bejárnék a munkahelyemre dolgozni. Mondjuk így talán már ér;)

Volt már néhány darabom az első terhességből, de azért most bővült és másként alakult kicsit a szükséglet. Próbálom megadni a beszerzés pontos helyét is.


Itthon hordott ruhatár:
Kezdetben, hideg tél - amikor még hízást és pocaknövekedést nem igazán észleltem, csak annyit, hogy melltartó nélkül nem tudok megmaradni: 
2 db hosszú pamut szabadidő nadrág (IKEA-ban korábban vettük...ott pizsamának titulálták)
Sok db beépített melltartóval rendelkező top (Decathlon)
Sok db hosszabb derekú póló (Decathlon)
1 db szabaidőfelső (Decathlon)

Nyári, meleg időszakra:
3 db halásznadrág derékgumírozás nélkül, csak kötővel (1 régebbről Decathlon, 2 Auchan Sport részleg)
1 db rövid nadrág szintén derékgumírozás nélkül (Decathlon)
Felsőnek a már korábban emlegetett beépített melltartós topokat használom


Kimenő ruhatár:
Elsőként a derékvédők kerültek elő, hogy semmi képpen ne lógjon ki a derekam egyetlen ruhából sem. - 4 db van kismamás verzióból (Brendon, Baby Outlet)
Nadrágok - kismama nadrág alatt a kényelmes puha derékövvel kiegészített nadrágokat értem, a másik verzió a saját anyagával magasított derekú, állítható gumival ellátott:
1 db kismama farmer (Pólus Centerben lévő kismamaboltból, ami azóta sajnos megszűnt:()
1 db magasított derekú szürke szövetnadrág állítható gumival (Baby Outlet)
1 db fekete kismama szövegnadrág (Auchan)
1 db fehér kismama szövegnadrág (Auchan)
1 db magasított derekú farmer halásznadrág állítható gumival (Baby Outlet)
1 db fekete kismama halásznadrág állítható gumival (C&A 9months) - ez eredetileg sima hosszú nadrág volt, én csináltam belőle halásznadrágot, mert amiket láttam ugyanilyen árban voltak, viszont nem volt ilyen kényelmes a fazonjuk


Felsők:
1 db krémszínű hosszú ujjas kismama felső (Baby Outlet)
1 db fekete hosszú ujjas kismama felső (turkáló)
1 db lila hosszú ujjas kismama felső (Brendon) - ennek egyébként isteni jó kis puha anyaga van és nagyon kényelmes
1 db hosszú ujjas fehér kismama ing (Kangaboo)
1 db kék kismama felső (Brendon)
3 db sima mellrésznél kicsit húzott hosszabb fajta póló (fekete, kékes-szürke és lila színben, nagyon finom puha anyagból - C&A normál választék)
1 db piros kismama felső (Brendon)
+ 1 db kismama nyári ruha (Kangoboo - bár itt nem annyira értem a hosszú ujjat...ezen lehet, hogy még változtatok)


A Brendonból lévő ruhák többsége ilyen-olyan akció keretében került a hozzám, egyébként szerintem megfizethetetlen a kínálatuk. A fentieken kívül még használatba került néhány felső, amit már korábban vettem, de elég lezser, bő- vagy kismamás szabású ahhoz, hogy hordani tudjam:) Illetve korábban egy kórházi tartózkodásra beszereztem egy pizsamát, amiről később kiderült, hogy kismamás és finoman szólva sem néz ki pizsamának, így ezt is gyakran hordom itthon. S gondolom a kórházban is jó szolgálatot fog majd tenni. Erre még készültem egy Medela szoptatós toppal is...aminél azért nagy bánatom, hogy nem igazán gondoltak a méretesebb cicikkel megáldott kismamákra, ugyanis a XL-esre mondtam, hogy mondjuk most jó, de ha esetleg a szoptatástól még bedurrannak, akkor már erősen kérdéses, hogy kényelmes lesz-e.

Legnagyobb gondban folyamatosan a fehérneműkkel vagyok, mert a kismamás bugyi választék finoman szólva is borzalmas és egyáltalán nem nyári kismamáknak tervezték:P Viszont az eddig hordott bugyik közül nagyjából csak pár van amit kényelmes viselni. Szóval ebben a témában még keresem a megfelelőt:)

Ha esetleg a későbbiekben még bővül a ruhatár, akkor ki fogom egészíteni, na meg igyekszem a fent említett ígért képeket is feltölteni. :)